Deze normale topic is open en bestaat uit 1 pagina.
Forumreacties: 2
Reg.: 29 september 2025
Favoriete opstelling: geen
Man van de Wedstrijd Ajax-Galatasaray: -
Ajax heeft volgens mij 2 problemen:
1.Jong Ajax
2.Het publiek
ad1.De jeugd van Ajax heeft veel te weinig aanvoer naar het 1e team. De visie van Ajax, jeugd, levert niet meer. Al jaren bungelt Jong Ajax onderaan in de KK divisie. Je kunt dan wel jammeren en schelden op de trainer en spelers van het 1e, maar dat is "cirkel-denken".
ad2.Het publiek laat het afweten. Het gezang, de yellen worden overstemd door een keihard, oersaai en simplistisch tromgeroffel. De enige die daar overheen kan, en nog probeert om iedereen op sleeptouw te nemen, is de man met de megafoon. Klasse, maar helaas. Sorry om ander publiek te noemen, zoals in Engeland of bij Feyenoord, maar daar worden de spelers gedragen. Neem de drumstokken af en laat je horen zoals je voorheen deed. Het Ajax publiek is toch niet verloren?
En anders...vraag het de spelers maar: tromgeroffel of de zang en de yellen van het publiek??
Forumreacties: 3.633
Reg.: 21 januari 2021
Favoriete opstelling: 4-5-1
JA en het publiek? That's it? Ajax heeft een Heracles Almelo-effect nodig. Heitinga ontslaan en Kroes gaat ook weg als direct vervolg van dat. Toen ineens kon Heracles wel wedstrijden winnen! Als Heitinga en Kroes afgelopen maandag waren vertrokken, winnen we normaal gesproken vanavond. Nu moet ik het nog maar zien...
Uit: Nijmegen
Vak: -
Forumreacties: 3.306
Reg.: 16 augustus 2007
Favoriete opstelling: 4-3-3
open/sluit de onderstaande quote:Kiki schreef op 05 november 2025 om 09:44:
JA en het publiek? That's it? Ajax heeft een Heracles Almelo-effect nodig. Heitinga ontslaan en Kroes gaat ook weg als direct vervolg van dat. Toen ineens kon Heracles wel wedstrijden winnen! Als Heitinga en Kroes afgelopen maandag waren vertrokken, winnen we normaal gesproken vanavond. Nu moet ik het nog maar zien...
Forumreacties: 3.633
Reg.: 21 januari 2021
Favoriete opstelling: 4-5-1
open/sluit de onderstaande quote:Sevic schreef op 05 november 2025 om 09:46:
open/sluit de onderstaande quote:Kiki schreef op 05 november 2025 om 09:44:
Don't feed the trolls...
Uit: Hilversum
Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 1.798
Reg.: 19 november 2001
Favoriete opstelling: geen
Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 91
Reg.: 13 september 2022
Sinds JA uitkomt in de KKD, eindigt het gemiddeld op de 9e/10e plek (laatste 5 jaar: 4 - 16 - 7 - 13 - 15). Ter vergelijking Jong PedoSV: gemiddeld 12e/13e plek (laatste 5 jaar: 14 - 12 - 14 - 16 - 18).
Dit is niet het probleem bij Ajax.
open/sluit de onderstaande quote:Neem de drumstokken af en laat je horen zoals je voorheen deed.
Vak: -
Forumreacties: 3.920
Reg.: 14 december 2005
open/sluit de onderstaande quote:Mie Toe schreef op 05 november 2025 om 10:56:
Sinds JA uitkomt in de KKD, eindigt het gemiddeld op de 9e/10e plek (laatste 5 jaar: 4 - 16 - 7 - 13 - 15). Ter vergelijking Jong PedoSV: gemiddeld 12e/13e plek (laatste 5 jaar: 14 - 12 - 14 - 16 - 18).
Dit is niet het probleem bij Ajax.
open/sluit de onderstaande quote:Neem de drumstokken af en laat je horen zoals je voorheen deed.
Ik stel een Arne voor deze topic voor.
Deze normale topic is open en bestaat uit 1 pagina.
Ajax Forum » Algemeen Ajax forum » Het probleem bij Ajax