Forumreacties: 3.751
Reg.: 3 juli 2017
Favoriete opstelling: incompleet
Man van de Wedstrijd Ajax-Sparta Rotterdam: -
Uit: Ergens in den Landen
Vak: 0-vak
Forumreacties: 7.151
Reg.: 19 maart 2003
Favoriete opstelling: geen
open/sluit de onderstaande quote:ElSimao2 schreef op 29 april 2025 om 15:26:
In mijn optiek hebben we ook een aantal posters die de gewenste kwaliteit ontberen.
Het forum zou daar eigenlijk ook eens afscheid van moeten nemen.
Uit: Dordrecht
Vak: -
Forumreacties: 4.862
Reg.: 25 april 2004
Favoriete opstelling: 4-3-3
Ik schat Rosa ook wat hoger in. Die is gewoon prima allround volgens mij. Ook al stoomt hij niet zo vaak op als Gaaei dat doet en heeft hij ook niet diens traptechniek, hij is technisch wel goed genoeg om een bal fatsoenlijk voor te geven.
open/sluit de onderstaande quote:ElSimao2 schreef op 29 april 2025 om 00:32:
Hij was vreselijk slordig, maar toch zie je dat er gevaar ontstaat simpelweg door het overloaden van die rechterkant. De bal hoeft, met een capabele spits, maar 1x goed te vallen en je speelt een hele andere wedstrijd.
De andere kant van de medaille blijft dat het verdedigend een risico is. Die Japanse buitenspeler heeft nogal frquent gewoon een vrije doortocht gekregen.
Wat een stress hier zeg.
open/sluit de onderstaande quote:spelbos schreef op 29 april 2025 om 13:30:
open/sluit de onderstaande quote:tackle schreef op 29 april 2025 om 12:56:
Gewoon afscheid van nemen na dit seizoen. Is absoluut geen Ajax kwaliteit. Bron van onrust achterin en zijn voorzetten zijn nergens op gebaseerd. Alleen maar hard en vaker blind voorzetten en hopen dat er iemand tegenaan loopt. Onbegrijpelijk ook dat hij corners en vrije trappen mag nemen.
Mee eens dat Ajax afscheid moet nemen van hem, ben geen fan van hem.
Van mij Rosa de komende wedstrijden in de basis beginnen maar denk niet dat Farioli dat gaat doen.
Rosa vind ik verdedigend beter dan Gaaei en dat is ook de core business van een rechtsback, vaak zie je beide backs voorin meelopen waardoor je verdedigend weer kwetsbaarder wordt.
Kluivert_beste_9_ooit
Fan van Ajax
Uit: Breskens
Forumreacties: 5.481
Reg.: 28 november 2010
Dat deze speler uberhaupt het profvoetbal heeft gehaald is één der grootste mysteries ooit.
Hij is voetballer, maar niets gaat op zn voetbals. Simpel lijkende en zijnde passen neemt hij niet aan. Heel veel volstrekt onnodig balverlies, situaties zelden tot nooit redelijk laat staan goed inschatten.
Zijn voorzetten zijn geen voorzetten want het gros is niet als voorzet bedoeld. Lukraak en op goed geluk de bal ‘voorgeven’ en de kwaliteit van dat ‘voorgeven’ is echt heel slecht.
Rosa is in alles beter, een veel completere rechtsback. Natuurlijk, het is nog vroeg maar toch.
Uit: Dordrecht
Forumreacties: 4.862
Reg.: 25 april 2004
Uit: Nijmegen
Forumreacties: 2.312
Reg.: 16 augustus 2007
open/sluit de onderstaande quote:thomas83 schreef op 29 april 2025 om 23:50:
De kwaliteit van zijn voorzetten kan niet betwist worden. Tamelijk bizar om te doen alsof ze veelal niet als voorzet bedoeld waren. Het is wel zo dat hij naast zijn loopvermogen en goede trap erg beperkt is. Maar goed, ook dat hoeft geen probleem te zijn in een goed functionerend team.
Uit: Amsterdam
Vak: 117
Forumreacties: 15.549
Reg.: 1 juli 2006
Favoriete opstelling: 3-4-3
Man van de Wedstrijd Ajax-Sparta Rotterdam: Josip Šutalo
open/sluit de onderstaande quote:ElSimao2 schreef op 29 april 2025 om 22:10:
Wat een stress hier zeg.
Gewoon afscheid van nemen na dit seizoen. Is absoluut geen Ajax kwaliteit. Bron van onrust achterin en zijn voorzetten zijn nergens op gebaseerd. Alleen maar hard en vaker blind voorzetten en hopen dat er iemand tegenaan loopt. Onbegrijpelijk ook dat hij corners en vrije trappen mag nemen.
Van mij Rosa de komende wedstrijden in de basis beginnen maar denk niet dat Farioli dat gaat doen.
Rosa vind ik verdedigend beter dan Gaaei en dat is ook de core business van een rechtsback, vaak zie je beide backs voorin meelopen waardoor je verdedigend weer kwetsbaarder wordt.
Als we doen wat jij wil post je hier over 2 weken teleurgesteld dat Weghorst het ook niet brengt.
Uit: Nijmegen
Forumreacties: 2.312
Reg.: 16 augustus 2007
open/sluit de onderstaande quote:spelbos schreef op 30 april 2025 om 12:27:
Wat een stress hier zeg.
Als we doen wat jij wil post je hier over 2 weken teleurgesteld dat Weghorst het ook niet brengt.
Ik heb geen stress hoor.
Kritiek geven hoort bij het spelletje daar kan je mee eens zijn of niet.
Ik heb gemerkt dat je om je heen gaat slaan als leden hier een andere mening hebben dan jij.
Gaaei is gewoon niet het niveau wat je als Ajax moet nastreven.
De man heeft tig voorzetten gegeven sinds hij in de basis staat waarvan er maar 2 of 3 zijn afgerond door zijn medespelers.
Er wordt ook gezegd dat als er betere spitsen voorin zouden staan dat hij makkelijk op 20 assist zou staan, en dat is nou het probleem zijn voorzetten komen vaak niet aan bij een medespeler.
open/sluit de onderstaande quote:spelbos schreef op 30 april 2025 om 12:27:
Wat een stress hier zeg.
Ik heb geen stress hoor.
Kritiek geven hoort bij het spelletje daar kan je mee eens zijn of niet.
Ik heb gemerkt dat je om je heen gaat slaan als leden hier een andere mening hebben dan jij.
Gaaei is gewoon niet het niveau wat je als Ajax moet nastreven.
De man heeft tig voorzetten gegeven sinds hij in de basis staat waarvan er maar 2 of 3 zijn afgerond door zijn medespelers.
Er wordt ook gezegd dat als er betere spitsen voorin zouden staan dat hij makkelijk op 20 assist zou staan, en dat is nou het probleem zijn voorzetten komen vaak niet aan bij een medespeler.
Ajax Forum » Spelers » Anton Gaaei