Transparent
Inloggen
Sluiten

Ajax Forum » Spelers » Takehiro Tomiyasu

Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2

open/sluit de onderstaande quote:

Kiki schreef op 19 maart 2026 om 17:23:

Zou Tomiyasu een goede optie op 6 kunnen zijn? Begin wedstrijd tegen Sparta kwam hij daar even te staan en een moment later een ongelukkige pass gegeven helemaal vanaf linksachter. Oh ja, we hebben geen goede linksback verder.

Mwoah, hij kwam er af en toe uit omdat hij vanuit de backpositie het middenveld inkroop om daar een overtal te creëren. Dat kan hij goed dus zou ik lekker zo houden.

Het is zelfs nog wel te onderbouwen om hem een contract voor één jaar aan te bieden, zodat hij zeker weet dat hij na dat jaar weer kan gaan en staan waar hij wil. Of een langer contract maar met een vaste afkoopsom in de zomerse window.

Kom gewoon met een goed aanbod waar beide partijen iets aan hebben.

+3/-1

Gewoon een goede aanbieding doen, zoals Sevic aangeeft, dan tekent hij echt wel een nieuw vast contract voor meerdere jaren. Tekent hij niet, ligt dit aan de anti-Ajax media, Kroes en Cruijffie!!

+1/-0

Sevic schreef op 20 maart 2026 om 08:14:

Kiki schreef op 19 maart 2026 om 17:23:

Zou Tomiyasu een goede optie op 6 kunnen zijn? Begin wedstrijd tegen Sparta kwam hij daar even te staan en een moment later een ongelukkige pass gegeven helemaal vanaf linksachter. Oh ja, we hebben geen goede linksback verder.

Mwoah, hij kwam er af en toe uit omdat hij vanuit de backpositie het middenveld inkroop om daar een overtal te creëren. Dat kan hij goed dus zou ik lekker zo houden.

Het is zelfs nog wel te onderbouwen om hem een contract voor één jaar aan te bieden, zodat hij zeker weet dat hij na dat jaar weer kan gaan en staan waar hij wil. Of een langer contract maar met een vaste afkoopsom in de zomerse window.

Kom gewoon met een goed aanbod waar beide partijen iets aan hebben.

Goed punt. Daar heb je gelijk in. Hij doet dat heel goed. Lekkere speler. De type speler waarvan je er 5 van opstelt als dat kon.

+1/-1

Ging hij er niet (licht) geblesseerd vanaf vandaag?

+1/-0

Mie Toe schreef op 22 maart 2026 om 23:49:

Ging hij er niet (licht) geblesseerd vanaf vandaag?

Dat dacht ik ook, maar blijkbaar niet. Garcia gaf aan dat Tomi aanvoelde dat hij er doorheen zat. Gewoon nog niet fit genoeg voor 90 minuten, helaas.

+1/-0

Het was uiterst jammer dat Tomiyasu nog net geen hele wedstrijd kan maken. Buiten het feit dat Ajax op dat moment niet meer kon wisselen mits ik de commentator moest geloven, mist Ajax dan een leider achterin. Met het uitvallen van Zinchenko (pech) mis je dan echt ervaring. Ik zie maar 4 gedane wissels, het zijn er toch maximaal 5 of heb ik iets gemist?

Wel heb ik gezien dat Tomiyasu koppend ook vrij sterk is hij weet wat meer power mee te geven met een kopbal dan gemiddeld.

Het is denk ook niet verwonderlijk dat 10 minuten later de goal tegen valt.

Als Tomiyasu de boel niet coached achterin lijkt het dan een kaartenhuis in elkaar te vallen.

+1/-0

Maximilian-Ibrahimovic schreef op 23 maart 2026 om 06:35:

Ik zie maar 4 gedane wissels, het zijn er toch maximaal 5 of heb ik iets gemist?

Max. 3 wisselmomenten.

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2

Ajax Forum » Spelers » Takehiro Tomiyasu