Transparent
Inloggen
Sluiten

Ajax Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Zomer transfer window perikelen Ajax - Seizoen 2026/2027

Deze normale topic is open en bestaat uit 48 pagina's: 1 2 3 4 ... 44 45 46 47 48

open/sluit de onderstaande quote:

3LittleBirds schreef op 30 augustus 2026 om 09:23:

Zal niet wedstrijdfit zijn en zal eerst een paar mee moeten trainen zoals dat met andere spelers ging. Maar als hij op een gegeven moment een helft mee kan doen is dat al winst.

En hopelijk gaat de druk eraf bij vergeer en kan hij nog van waarde zijn als invaller en andere positie dan 6.

Gozer heeft vorig seizoen 29 wedstrijden gespeeld en was vorige maand nog actief op het WK. Waar komt de aanname vandaan dat hij zó niet wedstrijdfit is dat hij maanden nodig heeft?

+1/-0

ElSimao2 schreef op 29 augustus 2026 om 22:02:

Zijaanzij schreef op 29 augustus 2026 om 21:54:

ElSimao2 schreef op 29 augustus 2026 om 21:18:

Ken de man niet zo, buiten dat ik het wel een strijder vond bij Marokko. Zoals Regeer weggezet werd bij die 1-1 van Sion zie ik bij hem niet gebeuren, zeg maar. Probleem is uiteraard dat ie 30 is en dat je met Klaassen en Brandt een volledig middenveld van 30'ers hebt. Hij heeft ook veel met blessures gekampt, dus het is maar de vraag of en hoe vaak hij zijn topniveau aan gaat tikken dit jaar.

Zeker transfervrij vind ik het in isolatie op het eerste gezicht geen slechte aanwinst, maar bij alle andere geriatrische gevallen slaat de balans wat naar de ouderen uit.

Je zou hooguit kunnen zeggen dat 30 het nieuwe 28 is oid.

Dat zou je kunnen zeggen maar dat slaat weer eens nergens op.

Jij begrijpt wel meer niet :-).

+2/-1

Misschien heb ik iets gemist, maar waarom hebben het een aantal hier over Vergeer i.p.v. Regeer?

+1/-0

tackle schreef op 30 augustus 2026 om 11:11:

Misschien heb ik iets gemist, maar waarom hebben het een aantal hier over Vergeer i.p.v. Regeer?

Een typefout die een running gag geworden is.

Doe gewoon lekker mee joh, knapt een mens van op.

+1/-0

Sevic schreef op 30 augustus 2026 om 09:43:

Zal niet wedstrijdfit zijn en zal eerst een paar mee moeten trainen zoals dat met andere spelers ging. Maar als hij op een gegeven moment een helft mee kan doen is dat al winst.

En hopelijk gaat de druk eraf bij vergeer en kan hij nog van waarde zijn als invaller en andere positie dan 6.

Gozer heeft vorig seizoen 29 wedstrijden gespeeld en was vorige maand nog actief op het WK. Waar komt de aanname vandaan dat hij zó niet wedstrijdfit is dat hij maanden nodig heeft?

Omdat hij sinds het WK niet heeft gespeeld. 9 juli voor het laatst tegen Frankrijk. dit is geen aanname maar een feit. Ik verwacht wel dat hij trainingen heeft gedaan bij Fenerbahçe, maar dat is een aanname.

Vorige maand nog gespeeld, dat klopt, maar ja dat is 7,5 week geleden. Dat hij maanden nodig heeft zijn jouw eigen woorden. Verwacht meer dat hij weken nodig heeft

Dit bericht is voor het laatst gewijzigd op 30 augustus 2026, 11:44:32.

+2/-0

3LittleBirds schreef op 30 augustus 2026 om 11:38:

Sevic schreef op 30 augustus 2026 om 09:43:

Omdat hij sinds het WK niet heeft gespeeld. 9 juli voor het laatst tegen Frankrijk. dit is geen aanname maar een feit. Ik verwacht wel dat hij trainingen heeft gedaan bij Fenerbahçe, maar dat is een aanname.

Vorige maand nog gespeeld, dat klopt, maar ja dat is 7,5 week geleden. Dat hij maanden nodig heeft zijn jouw eigen woorden. Verwacht meer dat hij weken nodig heeft

Zelfs dan is hij beter dan Regeer.

+1/-0

Er komt wel iemand met body, dat kan ook geen kwaad en ook iemand die flink boos kan worden op aanvallers die niet omschakelen en verdedigers die lopen te kloten. De laatste wedstrijden is in de omschakeling geen middenveld (en aanval) te bekennen, dus hopelijk kan hij dat gaan neerzetten.

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 48 pagina's: 1 2 3 4 ... 44 45 46 47 48

Ajax Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Zomer transfer window perikelen Ajax - Seizoen 2026/2027