Denk niet dat Grim al te verdedigend gaat spelen, dus zal wel een nulletje of 5 worden.
Ik heb ploegen van Grim nog nooit echt defensief zien spelen. Hebben ze ook niet de spelers voor.
Plus je eigen spel spelen levert op de langere termijn meer op. Iedereen lachtte Cambuur uit om de manier waarop ze speelden en kijk eens waar die nu staan. Vijfde plek met goed voetbal. Als je die uitschieter tegen ons wegstreept hebben ze een positief doelsaldo en dat voor een promovendus.
Hoop op weer eens een aantrekkelijke pot van Ajax kant. Niet in die val van Willem II trappen. Al gaan ze voor de goal hangen, met snelheid en goed georganiseerd samenspel, speel je ze wel moe. En de tegenstander naar je toe lokken en zo ruimte creëren is ook niet verboden... Ben benieuwd!
Teleurstellend dat het weer plichtmatig volgens 'plan A' loopt en niemand individueel de uitdaging zoekt om te laten zien wat ie nog meer kan, anders dan bevelen opvolgen.
En waarom?
Vooral omdat ze niet zo goed zijn als de resultaten aantonen.
Waar ik dat op baseer?
Op het feit dat ze meteen en serieus (= met negatieve gevolgen) kwetsbaar zijn als ze geen 100% zijn.
Als ik het vergelijk op individueel niveau.
Wat presteert Messi op 70%?
Wat presteren Antony, Gravenbergh, Klaassen en Blind op 70%?
Don't worry......
Iedere ploeg is kwetsbaar als ze geen 100% zijn. Gelukkig hebben we met veel geluk defensieve zekerheid en weinig goals tegen. Hierdoor heb je ondanks 4 wedstrijden met puntverlies nog altijd minder verliespunten dan de andere 2 ploegen met eenzelfde aantal wedstrijden aan puntverlies (en dan moeten ze de komende wedstrijd ook nog maar winnen). De 0 houden zorgt in dat geval dan namelijk vaak nog voor een punt (behalve dit seizoen tegen Utrecht).
De spelers presteren op dat moment 70% van wat ze normaal op 100% kunnen presteren. Hetzelfde als jij op je werk presteert als je op 70% acteert.
+1/-0
Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2