Dit moet normaal gesproken een makkelijke overwinning worden. Laat onze Portugees maar starten in de basis.
Ik hoop dat je gelijk gaat krijgen maar ik verwacht wel een moeilijke pot. De opstelling is ook weer niet naar mijn zin. We missen weer een stuk diepte.
Dit bericht is gewijzigd op 22 oktober 2022, 18:48:50.
Hahahaha. Wat een zooitje zeg. Kap er toch mee, als Alfred nu nog geen fatsoenlijke basis(organisatie) neer heeft kunnen zetten gaat dat ook niet meer lukken. We lijken wel Mozes, alles en iedereen lopen er wekelijks doorheen.
Hahahaha. Wat een zooitje zeg. Kap er toch mee, als Alfred nu nog geen fatsoenlijke basis(organisatie) neer heeft kunnen zetten gaat dat ook niet meer lukken. We lijken wel Mozes, alles en iedereen lopen er wekelijks doorheen.
Wijndal voor Blind en Kudus voor Klaassen. Evt. Grillitsch ipv Alvarez. Hoe moeilijk kan het maken van een logische, aanvallende opstelling van Ajax zijn.
Ik zie Brobbey vaak ballen laten vallen. Ja dat is hij zo gewend vanuit de jeugd omdat Ünüvar dan aansluit en laat Klaassen nou net in niets op Naci lijken ...
Ajax moet een voorbeeld aan RKC nemen, die knokken voor iedere meter. Woensdag weer een pandoering tegen Liverpool. Dadelijk weer Alfredje op zijn monotone toontje achter de mike.... Pfff wat een bagger zooi.
Resultaat is goed. Uitvoering is gewoon zeer matig. Alleen tegen Rangers zie ik een positief resultaat. Liverpool en PSV winnen van ons met dit voetbal.
+1/-0
Deze normale topic is open en bestaat uit 1 pagina.