Deze normale topic is open en bestaat uit 1 pagina.
Vak: -
Forumreacties: 3.001
Reg.: 27 april 2004
Favoriete opstelling: geen
Man van de Wedstrijd Willem II-Ajax: -
Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 660
Reg.: 14 mei 2024
Ik denk dat het minder pittig wordt dan verwacht. FC Utrecht hanteert thuis een speelstijl die ons ligt. Niet voor niets pakken ze dit seizoen thuis minder punten dan uit. Thuis hebben ze 5x verloren en uit 0 keer.
Met minder pittig bedoel ik natuurlijk niet dat het een makkie wordt. Ik hoop wel dat Rosa op rechtsback begint, want Gaaei wordt denk ik overlopen door Cathline. Verder kunnen we ons achterin geen gekloot veroorloven met Haller als tegenstander.
Eindstand 2-4 na een 1-1 ruststand.
Forumreacties: 3.508
Reg.: 14 december 2005
open/sluit de onderstaande quote:s0lido schreef op 14 april 2025 om 20:42:
Ik denk dat het minder pittig wordt dan verwacht. FC Utrecht hanteert thuis een speelstijl die ons ligt. Niet voor niets pakken ze dit seizoen thuis minder punten dan uit. Thuis hebben ze 5x verloren en uit 0 keer.
Met minder pittig bedoel ik natuurlijk niet dat het een makkie wordt. Ik hoop wel dat Rosa op rechtsback begint, want Gaaei wordt denk ik overlopen door Cathline. Verder kunnen we ons achterin geen gekloot veroorloven met Haller als tegenstander.
Forumreacties: 3.001
Reg.: 27 april 2004
open/sluit de onderstaande quote:
Uit: Nijmegen
Forumreacties: 2.247
Reg.: 16 augustus 2007
Favoriete opstelling: 4-3-3
Iedereen heeft het steeds over Haller maar die scoort dit seizoen nog minder dan Brobbey. Sinds ze Haller erbij hebben, draait Utrecht juist wat minder.
Verder wel eens met bovenstaande: ik denk dat de speelstijl van Utrecht ons momenteel wel ligt. Die willen gas geven en naar voren. We zijn dit seizoen goed in staat om de boel dan dicht te houden en er venijnig uit te komen.
Ik zou tegen Cathline juist wel met Gaaei spelen, zodat je die gozer ook dwingt om mee te verdedigen bij uitbraken naar voren. Voorwaarde is wel dat onze rechtsbuiten consistent meeverdedigt. Daarom zou ik voor de PSV-uit-special gaan: Berghuis het eerste uur, en daarna Traoré. Berghuis is ook de man die Gaaei goed kan lanceren.
Voorin is het allicht tijd om Brobbey maar eens gewoon te laten banken. Ik zou lekker met Konadu beginnen en dan Weghorst brengen als de wedstrijd erom vraagt.
Achterin zal Baas wel weer terugkeren als die fit is, want Farioli is vrij trouw aan zijn spelers. Enigszins onterecht, want Kaplan doet het gewoonweg beter, vind ik. Hij was één van onze beste spelers tegen Willem II. Als hij deze lijn doortrekt moet je volgend seizoen gewoon met Kaplan en Baas gaan spelen als Hato vertrekt.
Qua resultaat: voor het kampioenschap maakt het niet zoveel uit of we hier winnen of gelijkspelen, want we hebben nog 7 punten nodig. Gelijkspelletje is dus prima met het oog op de volgende twee wedstrijden: Sparta thuis en NEC thuis. Als PSV alles blijft winnen worden we in het weekend van NEC thuis kampioen in eigen stadion. PSV speelt dan uit bij Feyenoord, grote kans dat ze daar ook punten verspelen, dus de kans is eigenlijk levensgroot dat dat weekend de beslissing valt.
Uit: Amsterdam
Vak: 117
Forumreacties: 15.509
Reg.: 1 juli 2006
Favoriete opstelling: 3-4-3
Man van de Wedstrijd Willem II-Ajax: Wout Weghorst
Hun wedstrijd van het jaar, het wordt gewoon weer lastig.Misschien deze wedstrijd beter toch met Brobbey beginnen, laat ie de verdedigers maar een uur lang afmatten en dat Wout het daarna kan afmaken.
Ik zou wel met Edvardsen beginnen ipv Godts, hij verdient een basisplaats en hij scoort makkelijk.
open/sluit de onderstaande quote:Mike1976 schreef op 14 april 2025 om 20:56:
open/sluit de onderstaande quote:s0lido schreef op 14 april 2025 om 20:42:
Jij hebt het bijna iedere keer verkeerd, dus ik vrees het ergste
Forumreacties: 21
Reg.: 9 september 2024
open/sluit de onderstaande quote:spelbos schreef op 15 april 2025 om 10:04:
Hun wedstrijd van het jaar, het wordt gewoon weer lastig.Misschien deze wedstrijd beter toch met Brobbey beginnen, laat ie de verdedigers maar een uur lang afmatten en dat Wout het daarna kan afmaken.
Ik zou wel met Edvardsen beginnen ipv Godts, hij verdient een basisplaats en hij scoort makkelijk.
Forumreacties: 3.690
Reg.: 3 juli 2017
Weer een cruciaal duel. Winst zou natuurlijk geweldig zijn, maar het is vooral zaak om minimaal 1 punt hieraan over te houden, zodat we na Sparta en NEC hopelijk kampioen zijn. Als je er vanuit gaat dat PSV vanaf nu alles wint en wij verliezen hier, dan moet je eerst nog maar die 2 gecompliceerde thuisduels zien te winnen en daarna nog afreizen naar het hoge Noorden waar een club mensen ons staat op te wachten die zo'n hekel aan Ajax hebben dat ze in blinde woede al eens hun eigen stadion in de fik hebben gestoken. Gecombineerd met kampioensstress is dat geen ideaal scenario.
Uit: Nijmegen
Forumreacties: 2.247
Reg.: 16 augustus 2007
Favoriete opstelling: 4-3-3
open/sluit de onderstaande quote:ElSimao2 schreef op 16 april 2025 om 12:01:
Weer een cruciaal duel. Winst zou natuurlijk geweldig zijn, maar het is vooral zaak om minimaal 1 punt hieraan over te houden, zodat we na Sparta en NEC hopelijk kampioen zijn. Als je er vanuit gaat dat PSV vanaf nu alles wint en wij verliezen hier, dan moet je eerst nog maar die 2 gecompliceerde thuisduels zien te winnen en daarna nog afreizen naar het hoge Noorden waar een club mensen ons staat op te wachten die zo'n hekel aan Ajax hebben dat ze in blinde woede al eens hun eigen stadion in de fik hebben gestoken. Gecombineerd met kampioensstress is dat geen ideaal scenario.
open/sluit de onderstaande quote:ElSimao2 schreef op 16 april 2025 om 12:01:
Deze normale topic is open en bestaat uit 1 pagina.
Ajax Forum » Wedstrijden van Ajax » [Eredivisie 2024/2025] FC Utrecht - Ajax