Transparent
Inloggen
Sluiten

Ajax Forum » Wedstrijden van Ajax » [Eredivisie 2025/2026] PSV - Ajax

Deze normale topic is open en bestaat uit 3 pagina's: 1 2 3

open/sluit de onderstaande quote:

TADIC10 schreef op 21 september 2025 om 14:18:

“Ik was anders ook met Dolberg begonnen” 😂

Misschien gelooft hij het zelf wél.

+2/-0

Vuurwerktokkies.

+1/-0

Lekker Taylor

+1/-0

Ja, dit gaat niks worden vandaag...

+1/-0

Laat het maar gebeuren dan vliegt Sjonnie eruit.

+1/-0

Ik vraag me af met wat voor Intenties Ajax naar Eindhoven is gekomen want dit lijkt helemaal nergens op.

+1/-0

tackle schreef op 21 september 2025 om 14:53:

Laat wat gebeuren? 8-0? 3-0 is namelijk niet genoeg om Johnny weg te krijgen.

+2/-0

Wat zeggen ze bij de tactische bespreking? Laat psv maar lekker voetballen en dan gooien wij hem gewoon blind hoog naar voren. Kijken waar het schip strandt. Dit gaat helemaal nergens over.

+3/-0

We doen wat terug. 1-1.

Bijna alweer 2-1 voor PSV...

+1/-0

3xA schreef op 21 september 2025 om 14:55:

Als de supporters zich gaan roeren is het zo gebeurd.

Dit heeft niets meer met voetbal te maken. Middenveld is zo slecht.

+3/-0

Pas in de blessuretijd gaan ze druk zetten, levert gelijk 2 kansen op. Zijn wij nou allemaal zoveel slimmer dan de technische staf? Zo kan je toch niet gaan voetballen op dit niveau. Die korte doeltrappen ook steeds, manmanman. Belachelijke wedstrijd, die je gek genoeg nog steeds kan winnen. Gekkenhuis...

+2/-0

Het heeft weinig met tactiek of een spel-idee te maken dat je hier gelijk staat. Je had zowaar voor moeten staan met die kansen van Taylor en Godts.

Maar het is godsgruwelijk slecht. PSV is ook matig, maar daar zie je wel wat het idee is en weet iedereen wat ie moet doen. Ze zijn alleen slordig en/of nog niet op elkaar ingespeeld. Dat valt echter wel gewoon een keer wel in elkaar en dan kan het weer de trein worden van de afgelopen seizoenen. Ajax kan veel leren van alle loopjes die PSV maakt en hoe ze altijd theoretisch een derde en vierde man creeren in balbezit.

Wijndal zou ik eraf halen. Dit is ook zo’n wedstrijd waarin je onnodig rood kunt pakken. Buiten dat ie sowieso te slecht is voor Ajax.

+4/-0

YAKUBU22 schreef op 21 september 2025 om 15:34:

Pas in de blessuretijd gaan ze druk zetten, levert gelijk 2 kansen op. Zijn wij nou allemaal zoveel slimmer dan de technische staf? Zo kan je toch niet gaan voetballen op dit niveau. Die korte doeltrappen ook steeds, manmanman. Belachelijke wedstrijd, die je gek genoeg nog steeds kan winnen. Gekkenhuis...

Lange trappen op Dolberg werkt ook niet. Het plan was gewoon Weghorst in de basis itt wat Simpele Sjon zelf beweerde.

+3/-0

tackle schreef op 21 september 2025 om 15:34:

3xA schreef op 21 september 2025 om 14:55:

Als de supporters zich gaan roeren is het zo gebeurd.

Dit heeft niets meer met voetbal te maken. Middenveld is zo slecht.

Lach me rot als we deze wedstrijd nog weten te winnen ook. Met een plan en normale trainer win je hier sowieso gewoon. Dit PSV is echt niet zo bijzonder. Die hebben een enorm jasje uitgedaan.

+1/-0

Straks Bergosso nog even inbrengen want die Edvardsen levert nog wat en verdedigd veel teveel mee :denk

+2/-0

Het spel is net zo dramatisch zoals je van tevoren eigenlijk al verwacht. Desondanks stand 1-1 door een terechte strafschop en een PSV dat het eerste half uur vrij baan kreeg, maar waar dan ook al snel het vertrouwen een deuk krijgt na een tegenslag.

Het verdedigingscentrum Itakura en Baas doet het aardig. Daarnaast is Rosa verdedigend goed. In het bijzonder negatief Klaassen die twee jaar geleden al naar Italië vluchtte omdat zijn rol bij Ajax eigenlijk was uitgespeeld. Nu kun je zien waarom. Dat kan écht niet meer.

Over de linkerkant sticht Dest veel gevaar desalniettemin is Godts toch één van de weinigen die voor dreiging zorgt. Nog te weinig rendement, maar wel één van de weinige spelers waarin we moeten blijven investeren.

+3/-0

Goede actie van Regeer en Godts die door de hele PSV-defensie dribbelt, maar helaas mist. Moro-misser tegen Volendam déjå-vu... die kansen moeten benut worden! Oscar gaat invallen voor Dolberg...

+1/-0

Gloukh zit er nu ook in. Dolberg naar de kant.

+1/-0

Wel apart, naar 2 ploegen kijken die zonder tactisch plan op het veld staan. Het lijkt nergens op, maar het gaat wel snel op en neer.

+1/-0

Echt hotseknots voetbal. Toch aardig wat kansjes gehad. Vindt Ajax toch wel iets minder slecht dan PSV. Ik heb er nog wel een soort van vertrouwen in dat we met name einde dit jaar, begin volgend jaar goed voetbal gaan zien. Bij zowel Ajax en PSV. 010 is eigenlijk het best in vorm. Toch ook wel knap met een onervaren trainert.

Nou was ik toch al niet zo'n fan van Wijndal. Denk dat Sjonnie nu ook gaat twijfelen aan hem.

Jaros is toch wel een betrouwbare keeper. Scheelt ook een slok.

Heb het 1ste halfuur gemist dus ik heb wellicht niet een volledig beeld.

Godsamme psv scoort nu

+2/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 3 pagina's: 1 2 3

Ajax Forum » Wedstrijden van Ajax » [Eredivisie 2025/2026] PSV - Ajax