Uit: Nijmegen
Vak: -
Forumreacties: 3.250
Reg.: 16 augustus 2007
Favoriete opstelling: 4-3-3
Voorspel nu Ajax-sc Heerenveen
Man van de Wedstrijd FC Twente-Ajax: -
open/sluit de onderstaande quote:thomas83 schreef op 26 oktober 2025 om 19:53:
open/sluit de onderstaande quote:Sevic schreef op 26 oktober 2025 om 16:22:
3 goals en 4 assists in 8 potjes onder coach Bassie. Welke van onze vleugelspelers doet het precies beter?
Dat is echt alleen naar goals en assists kijken
open/sluit de onderstaande quote:iets wat je bij Weghorst dan weer niet doet.
open/sluit de onderstaande quote:Godts is ook je enige buitenspeler die altijd mag blijven staan en ook op zijn favoriete plek mag spelen.
open/sluit de onderstaande quote:Hoe moet Edvardsen op rechts aan veel goals en assists komen?
Forumreacties: 3.903
Reg.: 8 augustus 2001
Favoriete opstelling: geen
open/sluit de onderstaande quote:Sevic schreef op 27 oktober 2025 om 07:50:
Daar gaat het spelletje toch ook om?
Kijk, ik snap best dat je goed kunt voetballen zonder te scoren en ook dat je rendement kunt noteren ook terwijl je slecht speelt, maar feit is dat we momenteel maar één vleugelspeler hebben die serieus bijdraagt in de vorm van contributies. Waarom zou je die er in deze fase dan uit halen?
Uit: Nijmegen
Forumreacties: 3.250
Reg.: 16 augustus 2007
Favoriete opstelling: 4-3-3
open/sluit de onderstaande quote:Bjorn121 schreef op 27 oktober 2025 om 08:12:
open/sluit de onderstaande quote:Sevic schreef op 27 oktober 2025 om 07:50:
Daar gaat het spelletje toch ook om?
Kijk, ik snap best dat je goed kunt voetballen zonder te scoren en ook dat je rendement kunt noteren ook terwijl je slecht speelt, maar feit is dat we momenteel maar één vleugelspeler hebben die serieus bijdraagt in de vorm van contributies. Waarom zou je die er in deze fase dan uit halen?
Op zich zijn het goeie cijfers, maar als je wat dieper inzoomt blijft er toch een iets meer genuanceerd beeld over. Er zijn in totaal 11 wedstrijden gespeeld (competitie + CL) en zijn contributies waren in 4 wedstrijden (waarbij 2 doelpunten tegen 1 tegenstander). Dat betekent dat hij in 7 wedstrijden niet thuis gaf.
Van mij moet hij er voorlopig niet uit, maar je kan ook niet ontkennen dat er grote delen van wedstrijden zijn, waar hij volledig onzichtbaar is. Technisch gezien was zijn pass gisteren op Gloukh een assist, maar dat was eerder enorm knap afgemaakt van Gloukh vond ik persoonlijk.
Ook is de vergelijking met andere buitenspelers niet echt fair, want we hebben eigenlijk geen rechtsbuiten, waardoor daar bijna elke wedstrijd wel iemand anders op het wedstrijdblad staat. Moro en Edvardsen worden daar dan regelmatig geposteerd, maar dat zijn beide LB, dus die spelen dan op een positie die niet de hunne is (ik stel voor dat we het niet over Berghuis hebben, die zou enkel nog de bank voor de TV mogen warm houden). Als we straks Godts op RB neerpoten, zal zijn rendement ook wel snel dalen vermoed ik.
Hij is nog jong, dus hij krijgt best wel wat krediet van mij. Maar om nu te zeggen dat hij onomstreden is ...
Forumreacties: 3.903
Reg.: 8 augustus 2001
open/sluit de onderstaande quote:Sevic schreef op 27 oktober 2025 om 08:15:
Heel eind met je eens, maar je legt me ook woorden in de mond. Het woord onomstreden heb ik niet gebruikt.
Ik zei: laat Moro en Godts voorlopig maar even staan.
Jij zegt nu ook dat hij er wat jou betreft voorlopig niet uit gaat. Dan zijn we het toch eens?
illneverwalkalone81
Fan van Ajax
Forumreacties: 1
Reg.: 12 september 2025
Favoriete opstelling: incompleet
Ik zag op verschillende plekken een voorspelling voor een overwinning van Ajax, waaronder https://www.theyscored.com/nl/football/match-summary/ajax-vs-twente/3685083,link wat me meer vertrouwen gaf dat we zouden winnen. Op naar de volgende.
Forumreacties: 4.470
Reg.: 3 juli 2017
Het is iets dat je toch wel vaker ziet. Een team dat vrijwel niks doet aanvallend en dat dan ineens uit een ander vaatje tapt. De tegenpartij, die tot kort daarvoor alleen maar aan aanvallen hoefde te denken, is compleet overrompeld en heeft wel even nodig om aan de nieuwe realiteit te wennen. Beetje hautain ook van Twente en ik denk dat het ook met vd Brom te maken heeft, die had al wat arrogante uitspraken vooraf. Dom.
Baal er wel van, na weer een nederlaag was het denk ik over en sluiten voor iig Heitinga en hadden we mogelijk vooruit gekund. Nu blijven we minimaal tot de winterstop hiermee zitten vrees ik.
Ajax Forum » Wedstrijden van Ajax » [Eredivisie 2025/2026] Twente - Ajax