Transparent
Inloggen
Sluiten

Ajax Forum » Wedstrijden van Ajax » [Champions League 2025/2026] Ajax - Galatasaray

Deze normale topic is open en bestaat uit 3 pagina's: 1 2 3

De tegengoals vielen op psychologisch vervelende momenten.

+1/-0

Iedere dag dat Heitinga en Kroes er nog zijn, is één grote grap! Heracles Almelo-effect, pretty please!!

+2/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Sevic schreef op 05 november 2025 om 22:59:

De tegengoals vielen op psychologisch vervelende momenten.

Klopt. Tevens waren beide beslissingen discutabel. Maar dat is voetbal.

Wanneer de 1-0 niet was gevallen, had het zomaar een andere wedstrijd kunnen worden.

Ajax zit op dit moment in de hoek waar de klappen vallen. Daar moeten we met z'n allen doorheen.

Zolang we met z'n allen kneiterhard blijven werken komen we daar doorheen.

Het is een proces. We moeten niet vergeten waar Ajax vandaan komt.

+2/-0

s0lido schreef op 05 november 2025 om 22:56:

Met Heitinga eindigen we maximaal zesde dit seizoen.

In de CL-poule? ;B

-----

Heitinga had vooraf al wel een goede analyse: Die Osimhen, lekkere spits, die zit op goaltjes maken. Ik weet niet wat ik meer bewonder: zijn oog voor voetbal of zijn eloquentie.

+3/-0

Kroes en Heitinga zullen wel roepen dat Ajax de tegenstander lange tijd op 0-0 heeft weten te houden en dat daarmee (ondanks dat de wedstrijd uiteindelijk ongelukkig in een 0-3 nederlaag eindigt) een steigerde lijn zichtbaar is.

+1/-0

Jake Styles schreef op 05 november 2025 om 23:08:

Klopt. Vanop een haar na de titel missen tot het lachertje van de eredivisie en Europa. Hoort allemaal bij het proces.

Komende zondag met lege handen terug uit Utrecht en dan is er gelukkig interlandvoetbal, kunnen we geen punten verliezen.

+4/-0

Farioli kruipt as we speak over de grond van het lachen in zijn Utrechtse hotelkamer.

Laten we hopen dat dit al voldoende was voor het ontslag. Anders dit weekend tegen Utrecht maar weer hopen op een zeperd.

+2/-0

Sjakie Meulemans schreef op 05 november 2025 om 23:10:

Kroes en Heitinga zullen wel roepen dat Ajax de tegenstander lange tijd op 0-0 heeft weten te houden en dat daarmee (ondanks dat de wedstrijd uiteindelijk ongelukkig in een 0-3 nederlaag eindigt) een steigerde lijn zichtbaar is.

Not to worry, allemaal ingecalculeerd!

En het zou me niets verbazen als Kroes er nog op gewed heeft ook!

+3/-0

Bjorn121 schreef op 05 november 2025 om 23:11:

Klopt. Vanop een haar na de titel missen tot het lachertje van de eredivisie en Europa. Hoort allemaal bij het proces.

Komende zondag met lege handen terug uit Utrecht en dan is er gelukkig interlandvoetbal, kunnen we geen punten verliezen.

Precies. Het is nog broos en dan mis je soms nog vastigheid. Maar ik kan de jongens alleen maar een groot compliment geven dat ze de 1e helft een clean sheet hebben gehouden en er geen goals vanuit set pieces zijn gevallen. Daar zie ik duidelijk vooruitgang en dat nemen we mee richting zondag.

+1/-0

Je kunt zeggen wat je wilt maar Regeer heeft wel de benen.

+1/-0

Jake Styles schreef op 05 november 2025 om 23:14:

Bjorn121 schreef op 05 november 2025 om 23:11:

Precies. Het is nog broos en dan mis je soms nog vastigheid. Maar ik kan de jongens alleen maar een groot compliment geven dat ze de 1e helft een clean sheet hebben gehouden en er geen goals vanuit set pieces zijn gevallen. Daar zie ik duidelijk vooruitgang en dat nemen we mee richting zondag.

Wat ze meenemen naar zondag is een dikke kater en een onzekere spelersgroep. Je hoorde de wanhoop bij Davy na afloop. Niemand voelt de voortgang, zelfs de aanvoerder niet. Pijnlijk, maar de realiteit helaas.

+2/-0

Ik mag toch hopen dat het na vandaag toch wel over en sluiten is voor Heitinga. Zo verdedigend spelen en zelfs dan nog afgeslacht worden, het biedt nou niet bepaald perspectief.

+2/-0

Sevic schreef op 05 november 2025 om 23:17:

Maarja wat ga je doen als die Osimen simpelweg één been extra heeft ...

+2/-0

Geflatteerd... wat een sneue gast die Heitinga! Altijd maar smoesjes!!!!

+2/-0

Je hebt duidelijk een pispaaltje gevonden.

+2/-0

Kiki schreef op 05 november 2025 om 23:26:

Geflatteerd... wat een sneue gast die Heitinga! Altijd maar smoesjes!!!!

Ik zal maar niet zeggen hoe ik het zou noemen ipv sneu want dan krijg ik billenkoek :P

+2/-0

Nu we ook vandaag hebben verloren, is dit seizoen officieel mislukt! Als je vandaag thuis won van deze ploeg, kon je nog doorgaan in de CL. Daarvoor had je echter al Kroes en Heitinga in een raket richting planeet Mars moeten sturen, wil je daar een eerlijke kans op gehad willen hebben. On zodoende ook nog mee te kunnen doen om een top 3-positie in de Eredivisie. Met Heitinga en Kroes: weg CL!

+3/-0

Kiki schreef op 05 november 2025 om 23:27:

Je hebt duidelijk een pispaaltje gevonden.

Ja: Sjon. Die zegt dit soort onbegrijpelijke dingen namelijk.

Ik ben echt al weken voorbij het punt dat ik welke speler dan ook iets kwalijk neem hoor. Je kunt momenteel niemand beoordelen behalve de technische staf. Heb zeer met de spelers te doen want je staat wekelijks voor lul. Je zou bijna hopen dat je reserve mag staan.

+4/-0

Regeer heeft de benen. McConnel traint door zonder tand, etc.

Niets tegen de spelers zelf idd, maar dit zijn dingen die voor Sjon belangrijk lijken.

+2/-0

Zit ook niet mee telkens. Bij Gala lopen toch wel echt een paar hele goeie spelers rond. Leek wel weer een jeugdelftal die even een lesje effectiviteit heeft gekregen vd grote jongens

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 3 pagina's: 1 2 3

Ajax Forum » Wedstrijden van Ajax » [Champions League 2025/2026] Ajax - Galatasaray