Transparent
Inloggen
Sluiten

Ajax Forum » Wedstrijden van Ajax » [Eredivisie 2025/2026] Heracles Almelo - Ajax

Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2

Sinds hele lange tijd ben ik wel blij dat Pasveer keept.

+1/-0

De eerste helft viel me niet tegen. Op Godts na is iedereen vast aan de bal, en dat alleen al scheelt al een hoop tegen ploegen die gewoon minder zijn dan jij. Ook in de duels en het omschakelen ziet het er prima uit. Heracles laat wel zien waarom ze de hekkensluiter zijn. Pasveer geeft je ook echt de voorsprong cadeau. Alleen voorin mag het wel wat zakelijker. Hopelijk breekt dat je niet op in de tweede helft. Als zij niet steeds de bal en duels zo makkelijk verliezen wordt het misschien weer een echte wedstrijd.

Itakura ziet er op momenten wat onwennig uit maar doet het niet eens zo slecht. Gloukh op het middenveld bevalt prima alsnog. Hij en Berghuis hebben ook een goede klik met Weghorst deze wedstrijd. De scheids is zijn kaarten vergeten volgens mij.

+2/-2

Als het nog spannend had kunnen worden na rust dan maakte Pasveer daar wel weer direct een einde aan. Verder op een korte fase van concentratieverlies na de wedstrijd vrij zakelijk uitgespeeld. Vond Gaaei wel een beetje een dissonant met wat rare verdedigende acties. Rosa was wel uitstekend. De wissels waren logisch. Al blijft het wat armoedig dat je de wedstrijd eindigt zonder enige snelheid voorin.

+2/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2

Ajax Forum » Wedstrijden van Ajax » [Eredivisie 2025/2026] Heracles Almelo - Ajax