Transparent
Inloggen
Sluiten

Ajax Forum » Wedstrijden van Ajax » [Conference League voorronde 2026/2027] FK Vojvodina - AFC Ajax

Deze normale topic is open en bestaat uit 8 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8

open/sluit de onderstaande quote:

tackle schreef op 02 augustus 2026 om 13:55:

Mum53 schreef op 02 augustus 2026 om 11:47:

Sjakie Meulemans schreef op 30 juli 2026 om 21:32:

Oscar Gloukh ola ole ole, Oscar Gloukh ola ole ole. Drie doelpunten vanavond, een hattrick en publiekswissel voor de Man of the Match en onze nummer 10 van Champions League niveau!

Dit was de conference league totaal geen vergelijk met CL eerder met Volendam. Vind hem nog steeds niet goed genoeg voor Ajax, balverlies egoïstisch en totaal geen teamspeler

Hahahaha. Beste speler van Ajax vorig jaar. Talent van het jaar in de eredivisie. 17 doelpunten en 13 assists. Vrijwel iedereen is lovend over hem.

Mum had het over Gloukh, niet Godts. Maar goed, dan nog een waanzinnig statement natuurlijk. Voetbaltechnisch gezien één van je beste spelers en heeft vorig seizoen qua contributies ook gewoon prima gepresteerd. Gezien zijn hoge aantal assists (al zijn hele carrière) vind ik het verwijt dat hij geen teamplayer zou zijn ook niet te onderbouwen. Creëert juist heel veel voor het team en voor medespelers.

+3/-0

Maar even in dit topic:

De mogelijke tegenstanders van Ajax in de play-offs (dus nadat we die Ieren hebben weggespeeld):

FK Jablonec of FC RFS
FK Zalgris of HNK Hajduk Split
SK Brann of Apollon Limassol
FC Inter Turku of FC Vaduz
FC Noah of FC Sion

RFS kennen we nog van het jaar onder Farioli. Verloren op één of andere door betonrot geteisterde toendra met zicht op de slecht verlichte parkeerplaats.

Jablonec hebben we onder De Boer nog een keer tegen gespeeld. Enorme kutpartijen. Ik weet nog dat Cillessen stond te juichen alsof ie de CL had gewonnen nadat die lui een penalty misten. Beschamende vertoning was dat.

Hajduk Split, mooie historie natuurlijk, niks meer van over verder. FC Noah heb ik serieus nog nooit van gehoord, maar dat ligt vast aan mij.

Ze kunnen er alle tien geen hol van, durf ik wel te stellen.

+2/-0

Sevic schreef op 03 augustus 2026 om 10:06:

Maar even in dit topic:

De mogelijke tegenstanders van Ajax in de play-offs (dus nadat we die Ieren hebben weggespeeld):

FK Jablonec of FC RFS
FC Noah of FC Sion

RFS kennen we nog van het jaar onder Farioli. Verloren op één of andere door betonrot geteisterde toendra met zicht op de slecht verlichte parkeerplaats.

Jablonec hebben we onder De Boer nog een keer tegen gespeeld. Enorme kutpartijen. Ik weet nog dat Cillessen stond te juichen alsof ie de CL had gewonnen nadat die lui een penalty misten. Beschamende vertoning was dat.

Hajduk Split, mooie historie natuurlijk, niks meer van over verder. FC Noah heb ik serieus nog nooit van gehoord, maar dat ligt vast aan mij.

AZ speelde vorig seizoen tegen FC Noah voor de tussenronde. 4-0 thuis maar in Armenie met 1-0 verloren. Sla ze zelf ook wat lager aan dan Real Madrid.

Tegelijkertijd nogal een vernedering dat we , met alle respect, nu tegen dit soort clubs moeten. En eerlijk is eerlijk, heel knap van Jordi dat ie spelers van naam kan verleiden om in dit soort competities mee te doen.

Denk serieus dat we de Conference League moeten kunnen pakken dit seizoen.

+2/-1

ElSimao2 schreef op 03 augustus 2026 om 10:15:

Sevic schreef op 03 augustus 2026 om 10:06:

Maar even in dit topic:

FK Jablonec of FC RFS
FC Noah of FC Sion

AZ speelde vorig seizoen tegen FC Noah voor de tussenronde. 4-0 thuis maar in Armenie met 1-0 verloren. Sla ze zelf ook wat lager aan dan Real Madrid.

Tegelijkertijd nogal een vernedering dat we , met alle respect, nu tegen dit soort clubs moeten. En eerlijk is eerlijk, heel knap van Jordi dat ie spelers van naam kan verleiden om in dit soort competities mee te doen.

Denk serieus dat we de Conference League moeten kunnen pakken dit seizoen.

We maken wel een reële kans ja. Al stromen er nog clubs vanuit de EL en CL in. Maar je moet sowieso kunnen overwinteren (voor zover die term nog actueel is).

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 8 pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8

Ajax Forum » Wedstrijden van Ajax » [Conference League voorronde 2026/2027] FK Vojvodina - AFC Ajax