Transparent
Inloggen
Sluiten

Ajax Forum » Wedstrijden van Ajax » [Conference League voorronde 2026/2027] AFC Ajax - Shelbourne FC

Deze normale topic is open en bestaat uit 3 pagina's: 1 2 3

open/sluit de onderstaande quote:

the birdman schreef op 07 augustus 2026 om 01:51:

tackle schreef op 06 augustus 2026 om 21:57:

Ewige-Blumenkraft schreef op 06 augustus 2026 om 21:50:

Leonardo valt niet mee. 20 miljoen is erg veel geld voor deze prutser.

Ja hoor daar is hij weer met een sterke bijdrage. Onze kenner bij uitstek.

Wat zegt hij hier dan verkeerd? Het leek wel Van der Vaart bij de Legends wedstrijd tegen Real Madrid. De man is totaal niet fit, heeft wat overbodige kilo’s die hij meetorst, zijn vizier stond niet bepaald op scherp. Zet dan Tula erin. Ziet er in ieder geval wat afgetrainder uit.

Als jij nu nog niet door hebt dat hij hier alleen maar loopt uit te dagen en anderen te schofferen en beledigen dan lees je blijkbaar zeer selectief.

Een speler gelijk een prutser te noemen dan ben je geen Ajacied maar een trol van een andere club.

+4/-0

the birdman schreef op 07 augustus 2026 om 05:37:

s0lido schreef op 07 augustus 2026 om 01:57:

the birdman schreef op 07 augustus 2026 om 01:51:

tackle schreef op 06 augustus 2026 om 21:57:

Ewige-Blumenkraft schreef op 06 augustus 2026 om 21:50:

Leonardo valt niet mee. 20 miljoen is erg veel geld voor deze prutser.

Ja hoor daar is hij weer met een sterke bijdrage. Onze kenner bij uitstek.

Wat zegt hij hier dan verkeerd? Het leek wel Van der Vaart bij de Legends wedstrijd tegen Real Madrid. De man is totaal niet fit, heeft wat overbodige kilo’s die hij meetorst, zijn vizier stond niet bepaald op scherp. Zet dan Tula erin. Ziet er in ieder geval wat afgetrainder uit.

Dus je vindt hem ook nu al een prutser?

Nee, ik vond hem eigenlijk MOTM. Je moet toch toegeven dat je voor 19M toch wel iets beters had verwacht dan dit. Train hem eerst even af, voordat je hem voor de leeuwen gooit, ik zag de naam Gabrich al langskomen, zelf kreeg ik ook al flashbacks naar de begintijd van Machlas, die miste ook alles op buitengewone wijze. Maar die zag er tenminste wedstrijdfit uit.

Rare reactie. Je was het toch zelf eens met degene die hem een te dure prutser noemt? Al helemaal vreemd om een speler al begin augustus(!) af te kraken omdat hij geen wonderen laat zien. Zelfs de trainer heeft al te kennen gegeven dat Leonardo nog niet helemaal fit is en langzaam minuten nodig heeft. Hij brengt hem dan toch ook gewoon in als de wedstrijd gespeeld is tegen een ploeg die er niets van kan? Ajax begon dit seizoen al heel vroeg met serieuze wedstrijden, anders was dit gewoon een oefenwedstrijd.

+3/-0

Verzuimd om gewoon met 6-0, 7-0 te winnen. Ik begrijp echt niet waarom spelers 2 penalties in 1 wedstrijd moeten / willen nemen.

Leonardo schrok ik (wederom) heel erg van. Hij is heel langzaam. Speelt de bal alsof het ding elk moment kan ontploffen. En voor de killer die hij schijnt te zijn in de 16 werkte hij tot 3x af als een kelderklasse voetballer. En ik ben vies bang dat het weinig met fitheid heeft te maken, want een bal op doel schieten is niet te veel gevraagd toch?

Beetje vergelijkbaar met Berghuis. Over rechts kwam er eigenlijk helemaal niks, maar Berghuis legt wel 3-4-5 panklare voorzetjes neer. Maar qua snelheid en dynamiek is het natuurlijk helemaal niks (meer). Echter, Carizo viel ook heel erg matig in.

Hopelijk was het vooral een 'etalageduel' en wil Michel deze periode vooral gebruiken om zijn gedroomde basis zo fit mogelijk te krijgen, zonder de 90 minuten wedstrijd belasting. Maar ik neem toch aan dat we nu zsm Caio, Ter Stegen, Brandt gaan inpassen.

+2/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 3 pagina's: 1 2 3

Ajax Forum » Wedstrijden van Ajax » [Conference League voorronde 2026/2027] AFC Ajax - Shelbourne FC