Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2
Vak: -
Forumreacties: 1.380
Reg.: 21 mei 2008
Favoriete opstelling: geen
Man van de Wedstrijd Ajax-FC Sion: -
Ik heb de wedstrijd gemist maar de samenvatting vond ik verrassend vermakelijk. Natuurlijk gaat het verdedigend een paar keer goed mis, maar er zaten een aantal hele mooie aanvallen tussen. Tolu komt denk ik technisch wat tekort maar ga er maar aanstaan als verdediger. Doet verder wat ie moet doen en scoort veel.
Mooiste vond ik echter hoe Ouazane zich presenteerde. 2 assists maar daar hadden in principe een goal en nog een assist bij moeten komen. Fantastisch hoe ie zich nu al profileert.
Regeer en Berghuis weer dissonanten, maar what's new?
Forumreacties: 807
Reg.: 22 september 2023
open/sluit de onderstaande quote:ElSimao2 schreef op 28 augustus 2026 om 00:53:
Ik heb de wedstrijd gemist maar de samenvatting vond ik verrassend vermakelijk. Natuurlijk gaat het verdedigend een paar keer goed mis, maar er zaten een aantal hele mooie aanvallen tussen. Tolu komt denk ik technisch wat tekort maar ga er maar aanstaan als verdediger. Doet verder wat ie moet doen en scoort veel.
Mooiste vond ik echter hoe Ouazane zich presenteerde. 2 assists maar daar hadden in principe een goal en nog een assist bij moeten komen. Fantastisch hoe ie zich nu al profileert.
Regeer en Berghuis weer dissonanten, maar what's new?
Uit: Nijmegen
Forumreacties: 4.881
Reg.: 16 augustus 2007
Ik vind het aantal tegengoals ook wel zorgwekkend, waarbij vooral Caio negatief opvalt zeg. Je kunt als back best wat beter zijn in het aanvallende dan in het verdedigende aspect, maar hij wordt tot nu toe letterlijk elke wedstrijd wel een keer in de luren gelegd door hele beperkte rechtsbuitens. Aan de bal vond ik hem wel goed trouwens, maar ja, als je om de week hierdoor tegen een tegengoal aanloopt, heft dat elkaar direct weer op.
Zonde dat je twee goals door je neus geboord krijgt omdat het net buitenspel is. Waren beide mooi uitgespeeld natuurlijk. Zeker die tweede was echt botte pech dat Mokio daar net buitenspel staat. Als het daar 6-2 wordt en blijft, hou je een ander gevoel over aan zo'n wedstrijd.
Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 1.892
Reg.: 14 mei 2024
Uit: Ergens in den Landen
Vak: 0-vak
Forumreacties: 7.473
Reg.: 19 maart 2003
Een goal geef je gratis weg Ter Stegen. Vergeer verdedigd belabberd bij de andere goal. Zet Baas maar voorlopig op 6. En die laatste goal is weliswaar heel mooi ingeschoten dus onhoudbaar, maar daaraan voorafgaande gaat wel het nodige mis.
Kortom ik til niet zo zwaar aan het aantal tegen goals in deze wedstrijd. IK vind het belangrijker dat je 5 goals maakt, waarvan enkele hele mooie en je creëert heel veel kansen.
En ja het kan allemaal nog veel beter, maar dat komt wel. Nog enkele goede gerichte aankopen en dan een team smeden.
Forumreacties: 4.246
Reg.: 14 december 2005
Man van de Wedstrijd Ajax-FC Sion: Tolu Arokodare
open/sluit de onderstaande quote:tackle schreef op 28 augustus 2026 om 14:17:
Een goal geef je gratis weg Ter Stegen. Vergeer verdedigd belabberd bij de andere goal. Zet Baas maar voorlopig op 6. En die laatste goal is weliswaar heel mooi ingeschoten dus onhoudbaar, maar daaraan voorafgaande gaat wel het nodige mis.
Kortom ik til niet zo zwaar aan het aantal tegen goals in deze wedstrijd. IK vind het belangrijker dat je 5 goals maakt, waarvan enkele hele mooie en je creëert heel veel kansen.
En ja het kan allemaal nog veel beter, maar dat komt wel. Nog enkele goede gerichte aankopen en dan een team smeden.
Uit: Dordrecht
Forumreacties: 5.581
Reg.: 25 april 2004
Op dit moment heb je wel echt wat te weinig kwaliteit achterin en krijg je daardoor te veel tegengoals. Hoeveel beter Michel het ook heeft neergezet, je hebt wel wat van je beste en meest ervaren centrumverdedigers laten gaan. En dan heb je er een linksback bij die verdedigend nog minder is dan Wijndal, plus Regeer nog altijd als een lapmiddel op zes.
Berghuis vond ik echt zwak weer. Het is geen toeval dat we een stuk beter en vooral sneller gingen voetballen nadat hij in de rust werd gewisseld. Hij krijgt ook al weken amper een bal op doel. Brandt, Ouazane en Klaassen (die er dit seizoen alweer vier in heeft liggen) vond ik prima spelen. Rosa was ook niet slecht. Hij is de enige verdediger die er altijd wel kort op probeert te zitten. Bij de 3-2 was ik er ook blij mee dat iemand eens die voorzet op tijd gaf. Het experiment met Baas op zes smaak naar meer wat mij betreft.
Deze normale topic is open en bestaat uit 2 pagina's: 1 2
Ajax Forum » Wedstrijden van Ajax » [Conference League voorronde 2026/2027] Ajax - FC Sion