Forumreacties: 4.797
Reg.: 21 januari 2021
Favoriete opstelling: 4-3-3
Iedereen zonder stront in de ogen kon zien dat Van Bommel rood moest krijgen. Een gekneusde long? Knap om dat over te houden aan een voetbalwedstrijd; dat zegt ook wel genoeg. Die laffe scheidsrechters wie enkel een gele kaart geven voor zoiets mét de regel omtrent wat niet meer gedaan mag worden na het geven van een gele kaart... (wat een bijzondere, belachelijke regel). Waar is de VAR op zo'n moment? Of het gezond verstand van de scheidsrechter? Ondanks de implementatie van de VAR blijft de pure willekeur aanwezig!
Vak: -
Forumreacties: 3.146
Reg.: 27 april 2004
Favoriete opstelling: geen
open/sluit de onderstaande quote:Sjakie Meulemans schreef op 06 september 2026 om 18:38:
Aaron Bouwman heeft o.a. een gekneusde long overgehouden aan de onbeschofte en onbehouwen aanval van PSV-speler Ruben van Bommel. Hierdoor is hij minimaal tot eind september uitgeschakeld.
Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 596
Reg.: 13 september 2022
Forumreacties: 4.267
Reg.: 14 december 2005
Uit: Hoogeveen
Forumreacties: 2.362
Reg.: 29 januari 2011
open/sluit de onderstaande quote:Sjakie Meulemans schreef op 06 september 2026 om 18:38:
Aaron Bouwman heeft o.a. een gekneusde long overgehouden aan de onbeschofte en onbehouwen aanval van PSV-speler Ruben van Bommel. Hierdoor is hij minimaal tot eind september uitgeschakeld.
Dit is onacceptabel en behoort door de KNVB afgestraft te worden. PSV is verantwoordelijk voor de misdragingen van haar spelers en dient daarom 3 punten in mindering te worden gebracht en Ruben van Bommel moet een stadionverbod (zijn gedrag is geen goed voorbeeld naar de supporters) en een speelverbod (schorsing) van 3 maanden worden opgelegd.
Uit: Ergens in den Landen
Vak: 0-vak
Forumreacties: 7.492
Reg.: 19 maart 2003
open/sluit de onderstaande quote:Mike1976 schreef op 06 september 2026 om 21:31:
Gewoon aangifte doen bij de politie. Bij aanslagen als die van Axel Witsel had dat ook moeten gebeuren. In het amateurvoetbal gebeurt dit wel, maar bij profs moet elke doorgesnoven gek maar overal mee weg kunnen komen met dank aan partijdige scheidsrechters?
Gele kaart, ging totaal niet voor de bal, dat was wel duidelijk. Gekneusde long en borstbeen, echt belachelijk. Je wordt in de wedstrijd benadeelt wat gevolgen heeft voor de uitslag, maar dus ook de hele maand daarna omdat Bouwman er een maand uit ligt. Karma is a bitch zullen we maar zeggen, die van Bommel krijgt dit balletje wel weer een keer terug gekaatst.
open/sluit de onderstaande quote:tackle schreef op 07 september 2026 om 09:05:
open/sluit de onderstaande quote:Mike1976 schreef op 06 september 2026 om 21:31:
Gewoon aangifte doen bij de politie. Bij aanslagen als die van Axel Witsel had dat ook moeten gebeuren. In het amateurvoetbal gebeurt dit wel, maar bij profs moet elke doorgesnoven gek maar overal mee weg kunnen komen met dank aan partijdige scheidsrechters?
Peter Bosz faalt ook aan alle kanten.
Op de eerste plaats had hij van Bommel meteen van het veld moeten halen om aan te geven dat dit gedrag niet op het veld thuis hoort.
En op de tweede plaats zijn reactie na de wedstrijd raakt kant noch wal. Hij verdedigt van Bommel ook nog. Te idioot voor woorden.
Forumreacties: 6.035
Reg.: 3 juli 2017
open/sluit de onderstaande quote:tackle schreef op 07 september 2026 om 09:05:
Peter Bosz faalt ook aan alle kanten.
Op de eerste plaats had hij van Bommel meteen van het veld moeten halen om aan te geven dat dit gedrag niet op het veld thuis hoort.
En op de tweede plaats zijn reactie na de wedstrijd raakt kant noch wal. Hij verdedigt van Bommel ook nog. Te idioot voor woorden.
the birdman
Fan van Ajax
Uit: Amsterdam
Vak: 428
Forumreacties: 1.751
Reg.: 8 mei 2009
Reactie van Van Boekel tegen de scheidsrechtersbaas:
Voor mij steekt er geen lichaamsdeel uit, ik zie geen elleboog, ik zie een speler die probeert een duel aan te gaan en net iets hoger en verder komt dan zijn tegenstander, maar ik zie geen gevaarlijke situatie.
Zullen we het vakje ongescikt maar aankruizen. De scheidsrechtersbaas vond het zeker rood
open/sluit de onderstaande quote:the birdman schreef op 07 september 2026 om 17:11:
Voor mij steekt er geen lichaamsdeel uit, ik zie geen elleboog, ik zie een speler die probeert een duel aan te gaan en net iets hoger en verder komt dan zijn tegenstander, maar ik zie geen gevaarlijke situatie.
Zullen we het vakje ongescikt maar aankruizen. De scheidsrechtersbaas vond het zeker rood
open/sluit de onderstaande quote:Kiki schreef op 07 september 2026 om 17:19:
open/sluit de onderstaande quote:the birdman schreef op 07 september 2026 om 17:11:
Was Van Boekel de VAR?
Forumreacties: 2.010
Reg.: 14 mei 2024
Uit: Ergens in den Landen
Vak: 0-vak
Forumreacties: 7.492
Reg.: 19 maart 2003
open/sluit de onderstaande quote:Kiki schreef op 07 september 2026 om 13:38:
Gisteren werd rood gegeven aan de spits van Telstar wie stom verbaasd reageerde dat de VAR niet eens ging checken. Later kreeg Cambuur een gele kaart voor iets wat meer rood was dan de rode kaart van Telstar. Net als bij Van Bommel... genoeg voorbeelden van pure willekeur op de velden.
Ajax Forum » Wedstrijden van Ajax » [Eredivisie 2026/2027] Ajax - PSV