Vak: -
Forumreacties: 3.982
Reg.: 10 juli 2003
Favoriete opstelling: geen
Man van de Wedstrijd Fortuna Sittard-Ajax: -
100% eens. Heb me er ook de hele avond over verbaasd.open/sluit de onderstaande quote:Mike1976 schreef op 12 september 2026 om 22:07:
Als je de kaartenlast ziet zou je denken dat het een eenzijdige veldslag was.
Alleen de kers op de taart ontbrak nog: Manschot die dezelfde speler van Fortuna voor de vierde keer een laatste waarschuwing geeft.
Het gemak waarmee scheidsrechters punten scoren door kaarten aan Ajax te geven gaat ons later in het seizoen nog flink opbreken. Zo breed is onze selectie niet op bepaalde posities.
Uit: Amsterdam
Vak: 128
Forumreacties: 40
Reg.: 4 september 2019
Favoriete opstelling: 4-3-3
Forumreacties: 4.800
Reg.: 21 januari 2021
Na vandaag ben ik er vrij zeker van dat Ajax 2e gaat eindigen. PSV zal zeer binnenkort boven AZ staan en de 1e plek niet meer weggeven, vrees ik. Deze wedstrijd laat goed zien dat Ajax veel kwaliteit in huis heeft. In plaats van gelijkspelen, alsnog Fortuna opgerold! Kehrer en Tsygankov solliciteren naar een basisplaats. Tsygankov is Berghuis 2.0, maar beter (fitter en jonger). Hij neemt evengoed de corners (en goal!) en daarvoor een mooie indraaiende hockey assist. Kehrer is gewoon een stuk verder dan Bouwman. Mooi om te zien hoe Baas wederom belangrijk voor de ploeg is. Fijn dat hij is gebleven!
Forumreacties: 55
Reg.: 9 september 2024
Litmanen92
Fan van Ajax
Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 271
Reg.: 1 februari 2008
Fijne overwinning uiteindelijk. De rol van ouazane is wat mij betreft niet te onderschatten. Toen hij erin kwam ging er meteen enorm veel dreiging uit met de inleiding naar de tweede goal. Kehrer kon mij ook wel aardig bekoren, goede passing. Jammer dat Mokio het in de tweede helft helemaal kwijt was want ik ben op zich fan van hem.
Forumreacties: 4.800
Reg.: 21 januari 2021
open/sluit de onderstaande quote:Litmanen92 schreef op 12 september 2026 om 22:42:
Fijne overwinning uiteindelijk. De rol van ouazane is wat mij betreft niet te onderschatten. Toen hij erin kwam ging er meteen enorm veel dreiging uit met de inleiding naar de tweede goal. Kehrer kon mij ook wel aardig bekoren, goede passing. Jammer dat Mokio het in de tweede helft helemaal kwijt was want ik ben op zich fan van hem.
Forumreacties: 55
Reg.: 9 september 2024
open/sluit de onderstaande quote:Dimi128 schreef op 12 september 2026 om 22:12:
Goede overwinning. Jammer van 3 totaal onnodige gele kaarten. Manschot gaf ze graag aan ons maar liet dat bij Fortuna na. Zeefuik had er gewoon af gemoeten.
Uit: Limoges (Fr)
Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 362
Reg.: 27 juli 2011
open/sluit de onderstaande quote:Mike1976 schreef op 12 september 2026 om 22:07:
Als je de kaartenlast ziet zou je denken dat het een eenzijdige veldslag was.
Alleen de kers op de taart ontbrak nog: Manschot die dezelfde speler van Fortuna voor de vierde keer een laatste waarschuwing geeft.
Het gemak waarmee scheidsrechters punten scoren door kaarten aan Ajax te geven gaat ons later in het seizoen nog flink opbreken. Zo breed is onze selectie niet op bepaalde posities.
Ajax Forum » Wedstrijden van Ajax » [Eredivisie 2026/2027] Fortuna - Ajax