Transparent
Inloggen
Sluiten
[adv:r89-desktop-leaderboard-atf]

Forrester: over Ajax en Social Media

15 november 2007 21:23 - Molblog

Verslaggever: RvN

[adv:r89-mobile-billboard-top]

Dennis van Lingen, president Marketing & Strategy bij onderzoeksbureau Forrester opende donderdagochtend het groots opgezette Forrester's Consumer Marketing Forum in Barcelona over Social Media met een case van Ajax.

Volgens hem gaat Ajax volledig voorbij aan de wensen van zijn consumenten; de voetbalfans. De fans zitten daarom niet op Ajax.nl, maar hier op de Ajax.netwerk.to, de community van de fans zelf. Ajax heeft volgens hem nog niet echt door dat de club geen eigenaar meer is van het merk, maar dat de fans dat zelf zijn, de community.

Molblog heeft een uitgebreid artikel over het verhaal van Van Lingen.

Meer op Molblog


[adv:r89-mobile-outstream][adv:r89-desktop-outstream]

Tags

forrester community lingen marketing barcelona consumer eigenaar molblog onderzoeksbureau opgezette strategy voetbalfans

Wat vind jij van dit nieuws?

Om te reageren moet je ingelogd zijn. Gebruik de links bovenin beeld om een loginnaam aan te maken danwel in te loggen.



[adv:r89-desktop-hpa-atf]

Ajax E-zine

Meer dan 35.000 fans zijn lid van onze nieuwsbrief. Meld je ook aan!




Laatste nieuws


 
Stel hier in welk nieuws jij belangrijk vindt.



Tagcloud

adriaanse ahoy babel berghuis bounida edvardsen eieren gloukh godts heitinga jake johnny jol kerstboom kiki kroes lido liverpool mcconnell moro norris quido regeer sevic styles sulejmani twente witschge yakubu zlatan