Transparent
Inloggen
Sluiten
[adv:r89-desktop-leaderboard-atf]

De Jong verliest met Nederland B

19 november 2008 20:56

Verslaggever: RvN

[adv:r89-mobile-billboard-top]

Nederland B verloor woensdagavond met maar liefst 0-3 van Jong Zweden. Namens Ajax deed alleen Siem de Jong mee. Hij speelde de gehele wedstrijd.

Meer op


[adv:r89-mobile-outstream][adv:r89-desktop-outstream]

Tags

jong nederland zweden

Wat vind jij van dit nieuws?

Om te reageren moet je ingelogd zijn. Gebruik de links bovenin beeld om een loginnaam aan te maken danwel in te loggen.



[adv:r89-desktop-hpa-atf]

Ajax E-zine

Meer dan 35.500 fans zijn lid van onze nieuwsbrief. Meld je ook aan!




Laatste nieuws


 
Stel hier in welk nieuws jij belangrijk vindt.



Tagcloud

betis brobbey caio ceballos conference deals dolberg elsimao ferencvaros hardnekkig henrique ibrahimovic janse jong jordi kaplan kiki littlebirds maximilian midtjylland mie monaco sevic stilte sutalo tomiyasu weghorst wijndal zahouani zinchenko