Transparent
Inloggen
Sluiten
[adv:r89-desktop-leaderboard-atf]

Delegatie Marokko hoopt Aissati over te halen

28 december 2008 08:01

Verslaggever: RvN

[adv:r89-mobile-billboard-top]

De Telegraaf meldt dat de teammanager van het nationale elftal en de coördinator van de Marokkaanse voetbalbond momenteel in Nederland zijn om een gesprek te voeren met Ismail Aissati. De Noord-Afrikanen hopen de Ajacied ertoe te bewegen dat hij definitief voor Marokko kiest, nu het Nederlands elftal verder uit beeld is dan ooit.

Meer op


[adv:r89-mobile-outstream][adv:r89-desktop-outstream]

Tags

aissati marokko delegatie ismail nederland telegraaf

Wat vind jij van dit nieuws?

Om te reageren moet je ingelogd zijn. Gebruik de links bovenin beeld om een loginnaam aan te maken danwel in te loggen.



[adv:r89-desktop-hpa-atf]

Ajax E-zine

Meld je aan en ontvang elke week een vers Ajax E-zine in je mailbox met al het nieuws en achtergronden. Maar liefst 35.704 fans gingen je al voor.




Laatste nieuws


 
Stel hier in welk nieuws jij belangrijk vindt.



Tagcloud

betis brobbey caio ceballos conference deals dolberg elsimao ferencvaros hardnekkig henrique ibrahimovic janse jong jordi kaplan kiki littlebirds maximilian midtjylland mie monaco sevic stilte sutalo tomiyasu weghorst wijndal zahouani zinchenko