Transparent
Inloggen
Sluiten
[adv:r89-desktop-leaderboard-atf]

Jol met griep thuis

4 augustus 2009 12:00

Verslaggever: RvN

[adv:r89-mobile-billboard-top]

De Telegraaf meldt dat Martin Jol na de training maandag ook de training van dinsdag heeft laten lopen. De coach van Ajax heeft griep en bleef met koorts thuis. Volgens De telegraaf kwamen zoveel meer toeschouwers af op de trainingdan verwacht, dat Ajax zelfs dranghekken moest plaatsen.


[adv:r89-mobile-outstream][adv:r89-desktop-outstream]

Tags

griep jol telegraaf dranghekken koorts trainingdan

Wat vind jij van dit nieuws?

Om te reageren moet je ingelogd zijn. Gebruik de links bovenin beeld om een loginnaam aan te maken danwel in te loggen.



[adv:r89-desktop-hpa-atf]

Ajax E-zine

Meer dan 35.500 fans zijn lid van onze nieuwsbrief. Meld je ook aan!




Laatste nieuws


 
Stel hier in welk nieuws jij belangrijk vindt.



Tagcloud

akpom betis brobbey caio ceballos deals dolberg elsimao ferencvaros hardnekkig henrique ibrahimovic janse jong jordi kaplan kiki littlebirds maximilian midtjylland mie monaco sevic stilte sutalo tomiyasu weghorst wijndal zahouani zinchenko