Transparent
Inloggen
Sluiten
[adv:r89-desktop-leaderboard-atf]

Jol: Bereiken groepsfase belangrijk voor jonge spelers

19 augustus 2009 19:40
[adv:r89-mobile-billboard-top]

De eerste Europese doelstelling is het bereiken van de groepsfase van de Europa League. Jol op Ajax.nl: "We willen heel graag de groepsfase bereiken. Ajax heeft een jonge selectie. Voor de ontwikkeling van de spelers is het belangrijk om veel van dit soort wedstrijden te spelen."


[adv:r89-mobile-outstream][adv:r89-desktop-outstream]

Tags

jol

Wat vind jij van dit nieuws?

Om te reageren moet je eerst inloggen. Klik op de link rechtsboven.


[adv:r89-desktop-hpa-atf]

Ajax E-zine

Meer dan 35.500 fans zijn lid van onze nieuwsbrief. Meld je ook aan!




Laatste nieuws


 
Stel hier in welk nieuws jij belangrijk vindt.



Tagcloud

akpom betis brobbey caio ceballos deals dolberg elsimao ferencvaros hardnekkig henrique ibrahimovic janse jong jordi kaplan kiki littlebirds maximilian midtjylland mie monaco sevic stilte sutalo tomiyasu weghorst wijndal zahouani zinchenko