Transparent
Inloggen
Sluiten
[adv:r89-desktop-leaderboard-atf]

Van Gaal: 'Ajax wint CL niet meer'

19 september 2009 21:17

Verslaggever: RvN

[adv:r89-mobile-billboard-top]

Op een persconferentie in Duitsland liet Van Gaal op een vraag of Bayern Munchen net als Ajax in 1995 de Champions League kan winnen met jonge spelers, weten dat Ajax in zijn ogen de Champions League niet meer kan winnen. Dat meldt RTV Noord-Holland vandaag. "Ajax zal dat niet meer lukken. Maar net zoals Bayern zouden ze dat wel moeten willen met jonge spelers. Het is afhankelijk van de kwaliteit van de jeugdspelers", aldus Van Gaal.


[adv:r89-mobile-outstream][adv:r89-desktop-outstream]

Tags

gaal bayern duitsland holland

Wat vind jij van dit nieuws?

Om te reageren moet je ingelogd zijn. Gebruik de links bovenin beeld om een loginnaam aan te maken danwel in te loggen.



[adv:r89-desktop-hpa-atf]

Ajax E-zine

Meld je aan en ontvang elke week een vers Ajax E-zine in je mailbox met al het nieuws en achtergronden. Maar liefst 35.704 fans gingen je al voor.




Laatste nieuws


 
Stel hier in welk nieuws jij belangrijk vindt.



Tagcloud

akpom brobbey caio deals depay derk dolberg elsimao hardnekkig henrique ibrahimovic janse johanssen jong jordi kaplan kiki koeman littlebirds maximilian midtjylland mie monaco sevic stilte sutalo tomiyasu weghorst wijndal zinchenko