Transparent
Inloggen
Sluiten
[adv:r89-desktop-leaderboard-atf]

Jol: prima uitslag

25 april 2010 20:41
[adv:r89-mobile-billboard-top]

Martin Jol liet na afloop op Telegraaf.nl weten tevreden te zijn met de uitslag van de eerste wedstrijd van de bekerfinale. "Van te voren zou ik voor een dergelijke uitslag hebben getekend. We hebben vandaag veel minder kansen gecreëerd dan in de meeste wedstrijden dit seizoen. Misschien is een 2-0 nederlaag vanuit hun standpunt oké, maar normaal gesproken is het voor ons een prima uitslag".


[adv:r89-mobile-outstream][adv:r89-desktop-outstream]

Tags

jol bekerfinale telegraaf

Wat vind jij van dit nieuws?

Om te reageren moet je eerst inloggen. Klik op de link rechtsboven.


[adv:r89-desktop-hpa-atf]

Ajax E-zine

Meld je aan en ontvang elke week een vers Ajax E-zine in je mailbox met al het nieuws en achtergronden. Maar liefst 35.706 fans gingen je al voor.




Laatste nieuws


 
Stel hier in welk nieuws jij belangrijk vindt.



Tagcloud

akpom brobbey caio deals depay dolberg elsimao hardnekkig henrique ibrahimovic janse jong jordi kaplan kiki koeman lichtjaren littlebirds maximilian midtjylland mie monaco sevic stilte sutalo tomiyasu weghorst wijndal zahouani zinchenko