Transparent
Inloggen
Sluiten
[adv:r89-desktop-leaderboard-atf]

800 fans in Arena voor Ajax en Sno

18 september 2010 19:50
[adv:r89-mobile-billboard-top]

Op de laatste training in de Amsterdam Arena voorafgaand aan de Klassieker waren maar liefst 800 fans afgekomen. Naast de steun voor de wedstrijd van zondag grepen de fans de gelegenheid aan om Evander Sno hun steun te betuigen. Naast veel applaus was er onder andere een enorm spandoek met 'Evander, sterkte'.

Meer en foto: Ajax.nl


[adv:r89-mobile-outstream][adv:r89-desktop-outstream]

Tags

arena sno evander afgekomen applaus foto grepen klassieker spandoek

Wat vind jij van dit nieuws?

Om te reageren moet je ingelogd zijn. Gebruik de links bovenin beeld om een loginnaam aan te maken danwel in te loggen.



[adv:r89-desktop-hpa-atf]

Ajax E-zine

Meer dan 35.500 fans zijn lid van onze nieuwsbrief. Meld je ook aan!




Laatste nieuws


 
Stel hier in welk nieuws jij belangrijk vindt.



Tagcloud

akpom brobbey caio deals depay derk dolberg elsimao hardnekkig henrique ibrahimovic janse jong jordi kaplan kiki koeman littlebirds maximilian midtjylland mie monaco sevic stilte sutalo tomiyasu weghorst wijndal zahouani zinchenko