Transparent
Inloggen
Sluiten
[adv:r89-desktop-leaderboard-atf]

Jol: Ooijer kan verdediging organiseren

16 oktober 2010 21:52
[adv:r89-mobile-billboard-top]

Na afloop ging Martin Jol in op de keuze om Toby Alderweireld op de bank te zetten en Andre Ooijer voor hem in de plaats te laten starten. "Het is niet zo dat ik ontevreden over Alderweireld ben", aldus Jol op Telegraaf.nl. "Anders had hij dit seizoen ook niet zo vaak gespeeld. Maar we hebben Ooijer niet voor niets gehaald. Bovendien hebben we in mijn ogen de behoefte aan iemand die mannelijk is en de boel goed kan organiseren. Ooijer heeft die kwaliteiten en daarom heb ik voor hem gekozen."


[adv:r89-mobile-outstream][adv:r89-desktop-outstream]

Tags

ooijer jol alderweireld telegraaf toby

Wat vind jij van dit nieuws?

Om te reageren moet je ingelogd zijn. Gebruik de links bovenin beeld om een loginnaam aan te maken danwel in te loggen.



[adv:r89-desktop-hpa-atf]

Ajax E-zine

Meer dan 35.500 fans zijn lid van onze nieuwsbrief. Meld je ook aan!




Laatste nieuws


 
Stel hier in welk nieuws jij belangrijk vindt.



Tagcloud

akpom brobbey caio deals depay derk dolberg elsimao hardnekkig henrique ibrahimovic janse jong jordi kaplan kiki koeman littlebirds maximilian midtjylland mie monaco sevic stilte sutalo tomiyasu weghorst wijndal zahouani zinchenko