Transparent
Inloggen
Sluiten
[adv:r89-desktop-leaderboard-atf]

AT5: "Bulykin in A'dam om met Ajax te praten"

31 augustus 2011 11:34
[adv:r89-mobile-billboard-top]

De zaakwaarnemer van Boelykin laat vandaag tegenover AT5 weten een onderhoud te hebben met Ajax. "We gaan zo naar Ajax om het over een transfer te hebben." Anderlecht zou ongeveer een miljoen euro vragen voor de aanvaller.


[adv:r89-mobile-outstream][adv:r89-desktop-outstream]

Tags

bulykin dam anderlecht boelykin onderhoud

Wat vind jij van dit nieuws?

Om te reageren moet je ingelogd zijn. Gebruik de links bovenin beeld om een loginnaam aan te maken danwel in te loggen.



[adv:r89-desktop-hpa-atf]

Ajax E-zine

Meer dan 35.500 fans zijn lid van onze nieuwsbrief. Meld je ook aan!




Laatste nieuws


 
Stel hier in welk nieuws jij belangrijk vindt.



Tagcloud

akpom brobbey caio deals depay derk dolberg elsimao hardnekkig henrique ibrahimovic janse johanssen jong jordi kaplan kiki koeman littlebirds maximilian mie monaco sevic stilte sutalo tomiyasu weghorst wijndal zahouani zinchenko