Transparent
Inloggen
Sluiten
[adv:r89-desktop-leaderboard-atf]

KNVB geeft Verbeek alsnog gelijk over strafschop Ajax

26 oktober 2011 17:16 - AT5
[adv:r89-mobile-billboard-top]

De KNVB heeft Gertjan Verbeek alsnog in het gelijk gesteld over de strafschop die Ajax kreeg tegen AZ, zo meldt AT5. De coach vroeg opheldering over de uitleg van scheidsrechter Kuipers. Die stelde dat de tackle weliswaar buiten het strafschopgebied was ingezet, maar dat er nog tot in het strafschopgebied contact was. Verbeek wilde vervolgens duidelijkheid over de spelregels. Scheidsrechtersbaas Dick van Egmond belde hem inmiddels terug en gaf aan dat de lezing van Kuipers alleen geldt bij vasthouden. Tot tevredenheid van Verbeek werd gesteld dat de strafschop onterecht was.

Meer op AT5


[adv:r89-mobile-outstream][adv:r89-desktop-outstream]

Tags

verbeek knvb kuipers egmond gertjan lezing opheldering scheidsrechtersbaas spelregels

Wat vind jij van dit nieuws?

Om te reageren moet je ingelogd zijn. Gebruik de links bovenin beeld om een loginnaam aan te maken danwel in te loggen.



[adv:r89-desktop-hpa-atf]

Ajax E-zine

Meer dan 35.000 fans zijn lid van onze nieuwsbrief. Meld je ook aan!




Laatste nieuws


 
Stel hier in welk nieuws jij belangrijk vindt.



Tagcloud

akpom berghuis boomen brobbey elsimao farioli gloukh godts hans hato heerkens heitinga jim jong kaplan kiki koln kroes linksbuiten linkshalf mannsverk mokio moro regeer rugani sevic spelbos sutalo taylor wijndal