Transparent
Inloggen
Sluiten
[adv:r89-desktop-leaderboard-atf]

De Boer: Boilesen voorlopig nog niet inzetbaar

22 januari 2012 10:48 - Ajax.nl
[adv:r89-mobile-billboard-top]

Frank de Boer liet op de officiële website weten dat het nog wel even zal gaan duren voordat Nicolai Boilesen weer inzetbaar is. De verdediger werkt nu nog individuele trainingen af en deels met de groep. "Hij is nog lang niet inzetbaar. Hij traint eerst met de groep mee en gaat daarna rustig opbouwen. Eerst zal hij een paar wedstrijden spelen in Jong Ajax voordat hij weer aansluit bij het eerste elftal."

Meer op Ajax.nl


[adv:r89-mobile-outstream][adv:r89-desktop-outstream]

Tags

boer boilesen jong opbouwen

Wat vind jij van dit nieuws?

Om te reageren moet je ingelogd zijn. Gebruik de links bovenin beeld om een loginnaam aan te maken danwel in te loggen.



[adv:r89-desktop-hpa-atf]

Ajax E-zine

Meer dan 35.500 fans zijn lid van onze nieuwsbrief. Meld je ook aan!




Laatste nieuws


 
Stel hier in welk nieuws jij belangrijk vindt.



Tagcloud

akpom brobbey caio deals depay derk dolberg elsimao hardnekkig henrique ibrahimovic janse johanssen jong jordi kaplan kiki koeman littlebirds maximilian mie monaco sevic stilte sutalo tomiyasu weghorst wijndal zahouani zinchenko