Transparent
Inloggen
Sluiten
[adv:r89-desktop-leaderboard-atf]

Donderdag MRI-scan Veltman

6 augustus 2013 18:17
[adv:r89-mobile-billboard-top]

Joel Veltman zal donderdag een MRI-scan ondergaan om de ernst van zijn blessure te laten onderzoeken. De MRI-scan moet uitwijzen of de binnenband van zijn linkerknie verrekt of gescheurd is, zo meldt De Telegraaf. Als dat laatste het geval is, is Veltman maanden uit de roulatie. Voor een verrekte knieband staat een herstelperiode van enkele weken.


[adv:r89-mobile-outstream][adv:r89-desktop-outstream]

Tags

mri scan veltman binnenband herstelperiode knieband telegraaf verrekte

Wat vind jij van dit nieuws?

Om te reageren moet je ingelogd zijn. Gebruik de links bovenin beeld om een loginnaam aan te maken danwel in te loggen.



[adv:r89-desktop-hpa-atf]

Ajax E-zine

Meer dan 35.500 fans zijn lid van onze nieuwsbrief. Meld je ook aan!




Laatste nieuws


 
Stel hier in welk nieuws jij belangrijk vindt.



Tagcloud

akpom brobbey caio deals depay derk dolberg elsimao hardnekkig henrique ibrahimovic janse jong jordi kaplan kiki koeman littlebirds maximilian midtjylland mie monaco sevic stilte sutalo tomiyasu weghorst wijndal zahouani zinchenko