Maximilian-Ibrahimovic
Fan van Ajax
Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 137
Reg.: 9 februari 2026
Favoriete opstelling: geen
Man van de Wedstrijd Ajax-PSV: -
Ik verwacht een op en top fitte (en gemotiveerde) Tomiyasu morgen. Hij heeft zich twee weken puur op deze wedstrijd kunnen focussen.
Om 14.00 spreekt García ons toe in de ''must win'' wedstrijd
open/sluit de onderstaande quote:Ajax speelt zaterdagavond (20.00 uur) in de Johan Cruijff ArenA tegen PSV. De Eindhovenaren werden enkele weken geleden al landskampioen en dus speelt het elftal van trainer Peter Bosz vooral om de eer. Bosz liet wel al weten dat PSV vol voor de winst gaat tegen Ajax. Wat verwacht García van de Brabantse landskampioen?
Dit bericht is gewijzigd op 1 mei 2026, 08:04:03.
Uit: Ergens in den Landen
Vak: 0-vak
Forumreacties: 7.364
Reg.: 19 maart 2003
Favoriete opstelling: 4-3-3
Begin van de middag richting Amsterdam, samen met mijn zoon, op uitnodiging van Heineken. Heel programma in het vooruitzicht met als hoogtepunt de wedstrijd vanuit hun skybox bekijken.
Hopelijk gaat Ajax winnen vanavond. PSV mist toch wel een aantal belangrijke spelers. Als Ajax top is, moet het kunnen lukken. Ze zullen sowieso de komende drie wedstrijden moeten winnen om CL voetbal te halen.
Forumreacties: 4.125
Reg.: 21 januari 2021
Favoriete opstelling: 3-3-4
open/sluit de onderstaande quote:tackle schreef op 02 mei 2026 om 10:08:
Begin van de middag richting Amsterdam, samen met mijn zoon, op uitnodiging van Heineken. Heel programma in het vooruitzicht met als hoogtepunt de wedstrijd vanuit hun skybox bekijken.
Hopelijk gaat Ajax winnen vanavond. PSV mist toch wel een aantal belangrijke spelers. Als Ajax top is, moet het kunnen lukken. Ze zullen sowieso de komende drie wedstrijden moeten winnen om CL voetbal te halen.
Uit: Nijmegen
Vak: -
Forumreacties: 4.233
Reg.: 16 augustus 2007
De komende 48 uur kunnen het seizoen maken of breken.
Best case scenario: Ipswich wint en we schrijven 8 miljoen bij, we geven PSV klop en de KNVB krijgt op z'n flikker van de rechter, waardoor NEC moet vrezen voor z'n plekkie.
Worst case: we zitten alsnog weer aan Akpom vast, gaan het schip in tegen die boeren en valsspelers krijgen niet meer dan een 'foei, nooit meer doen' te horen.
Toch nog wel een spannend competitieslot zo.
Uit: Ergens in den Landen
Vak: 0-vak
Forumreacties: 7.364
Reg.: 19 maart 2003
open/sluit de onderstaande quote:Kiki schreef op 02 mei 2026 om 11:02:
open/sluit de onderstaande quote:tackle schreef op 02 mei 2026 om 10:08:
Veel plezier samen! Laat het een goede wedstrijd zijn.
open/sluit de onderstaande quote:Sevic schreef op 02 mei 2026 om 11:12:
De komende 48 uur kunnen het seizoen maken of breken.
Best case scenario: Ipswich wint en we schrijven 8 miljoen bij, we geven PSV klop en de KNVB krijgt op z'n flikker van de rechter, waardoor NEC moet vrezen voor z'n plekkie.
Worst case: we zitten alsnog weer aan Akpom vast, gaan het schip in tegen die boeren en valsspelers krijgen niet meer dan een 'foei, nooit meer doen' te horen.
Toch nog wel een spannend competitieslot zo.
Maximilian-Ibrahimovic
Fan van Ajax
Maximilian-Ibrahimovic
Fan van Ajax
Uit: Hoogeveen
Forumreacties: 2.331
Reg.: 29 januari 2011
open/sluit de onderstaande quote:Maximilian-Ibrahimovic schreef op 02 mei 2026 om 18:56:
Huh?
Waar is Tomiyasu en Dolberg wel weer basis?
Opstelling van PSV is trouwens:
Kovar; Sildillia, Flamingo, Gasiorowski, Mauro Jr; Veerman, Til, Wanner; Bajraktarevic, Pepi
Maximilian-Ibrahimovic
Fan van Ajax
Een goede 1e helft van Ajax ik vond ons beter.
Knap hersteld na zo'n snelle tegentreffer.
Spelers die er goed inzetten en boven uitsteken zijn: Godts, Dolberg en Gaaei. PSV wordt continue opgejaagd vaak wint Ajax daar de bal.
Ben benieuwd wat de tweede helft brengt ik zag even niet welke verdediger er wat pijntjes had, ik zou Tomiyasu in de rust al brengen. Wellicht ook een 2e wissel in de rust om zodoende de energie zo hoog mogelijk te houden voor in de veel besproken slappere 2e helften.
Vak: -
Forumreacties: 3.090
Reg.: 27 april 2004
open/sluit de onderstaande quote:s0lido schreef op 02 mei 2026 om 21:39:
Winst is cruciaal vandaag als je nog kans wil maken op plek 3.
.
Forumreacties: 1.605
Reg.: 14 mei 2024
open/sluit de onderstaande quote:3xA schreef op 02 mei 2026 om 21:43:
open/sluit de onderstaande quote:s0lido schreef op 02 mei 2026 om 21:39:
Winst is cruciaal vandaag als je nog kans wil maken op plek 3.
.
Zie het niet gebeuren. Energie lijkt weg. Tweede helft is zoals vanouds weer kak.
Ewige-Blumenkraft
Fan van Ajax
Forumreacties: 1.677
Reg.: 23 juni 2014
Vind Ajax, gezien alle omstandigheden (matige tot slechte selectie en een pipo als trainer), niet tegenvallen. Heb mij in ieder geval niet echt hoeven schamen voor de wedstrijd, wat ik van te voren wel had verwacht. Wel goed om te zien dat Dolberg duidelijk onze beste spits is. Alsnog een onbegrijpelijke aankoop voor 10+ miljoen.
Ajax Forum » Wedstrijden van Ajax » [Eredivisie 2025/2026] Ajax - PSV