Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 687
Reg.: 14 mei 2024
Favoriete opstelling: geen
Ajax-Sparta Rotterdam 7-0 (2-0)
Man van de Wedstrijd FC Utrecht-Ajax: -
Ik heb Farioli hoog zitten, maar Brobbey en Godts blijven opstellen vind ik niet slim in deze fase. Op basis van prestatie en vorm verdienen Edvardsen en Weghorst een basisplaats; beide spelers zijn effectiever dan hun concurrenten. Verder vind ik dat ook Rosa had kunnen blijven staan na zijn goede wedstrijden toen Gaaei geschorst was.
Forumreacties: 3.715
Reg.: 3 juli 2017
Voorspel nu Ajax-Sparta Rotterdam
open/sluit de onderstaande quote:s0lido schreef op 21 april 2025 om 22:15:
Ik heb Farioli hoog zitten, maar Brobbey en Godts blijven opstellen vind ik niet slim in deze fase. Op basis van prestatie en vorm verdienen Edvardsen en Weghorst een basisplaats; beide spelers zijn effectiever dan hun concurrenten. Verder vind ik dat ook Rosa had kunnen blijven staan na zijn goede wedstrijden toen Gaaei geschorst was.
Vak: -
Forumreacties: 3.516
Reg.: 14 december 2005
open/sluit de onderstaande quote:ElSimao2 schreef op 21 april 2025 om 23:35:
Het is wel van belang dat je naar het geheel kijkt ipv spelers individueel. Weghorst is 2m lang en kopsterk terwijl Edvardsen goed de 2e paal aan kan vallen. Dan ben je mijns inziens erg gebaat bij de vele voorzetten die Gaaei geeft, dus die zou ik dan zeker opstellen.
Wil je defensief spelen, de boel dichthouden en er van daaruit uitkomen zou ik wel voor Rosa, Brobbey en dat soort spelers kiezen.
Forumreacties: 3.715
Reg.: 3 juli 2017
open/sluit de onderstaande quote:Mike1976 schreef op 22 april 2025 om 14:40:
open/sluit de onderstaande quote:ElSimao2 schreef op 21 april 2025 om 23:35:
Het is wel van belang dat je naar het geheel kijkt ipv spelers individueel. Weghorst is 2m lang en kopsterk terwijl Edvardsen goed de 2e paal aan kan vallen. Dan ben je mijns inziens erg gebaat bij de vele voorzetten die Gaaei geeft, dus die zou ik dan zeker opstellen.
Wil je defensief spelen, de boel dichthouden en er van daaruit uitkomen zou ik wel voor Rosa, Brobbey en dat soort spelers kiezen.
Bij er snel uitkomen vanuit een defensieve stelling zou ik eerder voor een 5-3-2 gaan met Edvardsen en Godts voorop.
Ajax Forum » Algemeen Ajax forum » Francesco Farioli