Vak: -
Forumreacties: 3.912
Reg.: 14 december 2005
Favoriete opstelling: 4-3-3
open/sluit de onderstaande quote:Kiki schreef op 02 november 2025 om 11:37:
open/sluit de onderstaande quote:3LittleBirds schreef op 02 november 2025 om 11:27:
Ik ben bang dat het nog niet slecht genoeg gaat, hoe vreemd dat ook klinkt. Het is elke keer een gelijkspel als we puntverlies hebben. We verliezen niet en zijn dus nog ongeslagen.
Chelsea, AZ, Marseille, Inter.
Forumreacties: 3.905
Reg.: 8 augustus 2001
Favoriete opstelling: geen
Forumreacties: 3.616
Reg.: 21 januari 2021
Favoriete opstelling: 4-5-1
open/sluit de onderstaande quote:Bjorn121 schreef op 02 november 2025 om 17:00:
Is er eigenlijk ooit al verduidelijkt wat "het proces" is? Want het enige proces dat ik kan herkennen is ervoor zorgen dat je buiten de top 5 eindigt, maar dat kan denk ik niet de bedoeling zijn.
Uit: Nijmegen
Forumreacties: 3.291
Reg.: 16 augustus 2007
open/sluit de onderstaande quote:Bjorn121 schreef op 02 november 2025 om 17:00:
Is er eigenlijk ooit al verduidelijkt wat "het proces" is? Want het enige proces dat ik kan herkennen is ervoor zorgen dat je buiten de top 5 eindigt, maar dat kan denk ik niet de bedoeling zijn.
Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 88
Reg.: 13 september 2022
Het zit ook allemaal niet mee voor John:
Een Turkse verslaggever werpt tijdens het persmoment op dat de fans van Galatasaray enorm luidruchtig kunnen zijn, ook in uitwedstrijden. Hij wil vervolgens van Heitinga weten Ajax daarmee omgaat woensdagavond en of er voorzorgsmaatregelen zijn genomen.
Heitinga zette zijn koptelefoon af om de door een tolk vertaalde vraag te beantwoorden. De Ajax-trainer probeerde er een grapje van te maken, maar sloeg daarmee de plank mis. ''Alle spelers spelen morgen (woensdag, red.) met oordopjes in.'' De perszaal bleef ondanks de kwinkslag angstvallig stil, waardoor Heitinga snel overging naar een serieus antwoord.
Uit: Nijmegen
Forumreacties: 3.291
Reg.: 16 augustus 2007
open/sluit de onderstaande quote:ElSimao2 schreef op 04 november 2025 om 18:23:
Een Turkse verslaggever werpt tijdens het persmoment op dat de fans van Galatasaray enorm luidruchtig kunnen zijn, ook in uitwedstrijden. Hij wil vervolgens van Heitinga weten Ajax daarmee omgaat woensdagavond en of er voorzorgsmaatregelen zijn genomen.
Heitinga zette zijn koptelefoon af om de door een tolk vertaalde vraag te beantwoorden. De Ajax-trainer probeerde er een grapje van te maken, maar sloeg daarmee de plank mis. ''Alle spelers spelen morgen (woensdag, red.) met oordopjes in.'' De perszaal bleef ondanks de kwinkslag angstvallig stil, waardoor Heitinga snel overging naar een serieus antwoord.
open/sluit de onderstaande quote:Sevic schreef op 04 november 2025 om 18:29:
open/sluit de onderstaande quote:ElSimao2 schreef op 04 november 2025 om 18:23:
Sjon wil van de hatelijke nul af.
Maar wij willen van Sjon af en dan komt die hatelijke nul juist wel van pas.
Dilemma's.
Ajax Forum » Algemeen Ajax forum » Heitinga en Keizer