Transparent
Inloggen
Sluiten

Ajax Forum » Algemeen Ajax forum » Opvolger John Heitinga

Deze normale topic is open en bestaat uit 14 pagina's: 1 2 3 4 ... 10 11 12 13 14

Grim had het lastig met ontslag Heitinga: 'Niemand had het verwacht'

Het woord 'niemand' is enigszins aan inflatie onderhevig in het hoofd van Fred, heb ik de indruk...

+6/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Sevic schreef op 09 november 2025 om 16:35:

Het woord 'niemand' is enigszins aan inflatie onderhevig in het hoofd van Fred, heb ik de indruk...

Dat heeft niet lang geduurd; dat ook Grim ala Heitinga er een potje van maakt én onzinnigheden uitspreekt in de media/interviews.

+4/-0

Kiki schreef op 09 november 2025 om 16:38:

Dat heeft niet lang geduurd; dat ook Grim ala Heitinga er een potje van maakt én onzinnigheden uitspreekt in de media/interviews.

Ze hebben die twee niet voor niets bij elkaar gezet zonder enig merkbaar resultaat. Twee handen op één holle buik.

+2/-0

Mike1976 schreef op 09 november 2025 om 16:45:

Ze hebben die twee niet voor niets bij elkaar gezet zonder enig merkbaar resultaat. Twee handen op één holle buik.

Misschien Van der Vaart ernaast als assistent, dan hebben ze in ieder geval een volle buik om die handen op te leggen

+3/-0

Er zijn toch weinig mensen die hadden kunnen bedenken dat Fred Grim ooit hoofdtrainer van Ajax 1 zou zijn. Diezelfde mensen hadden je voor gek verklaard als je zou zeggen dat Steijn en Heitinga trainer van Ajax zouden worden. Valkanis was ook al een giller. Het begint een soort slapstick comedy te worden.

+2/-0

Ewige-Blumenkraft schreef op 09 november 2025 om 17:15:

Er zijn toch weinig mensen die hadden kunnen bedenken dat Fred Grim ooit hoofdtrainer van Ajax 1 zou zijn. Diezelfde mensen hadden je voor gek verklaard als je zou zeggen dat Steijn en Heitinga trainer van Ajax zouden worden. Valkanis was ook al een giller. Het begint een soort slapstick comedy te worden.

Nou ja, dit zou je ook van Ten Hag kunnen zeggen (brekertje van FC Twente, kon er als speler he-le-maal niks van, Van Halst leek er Vieira bij, en als trainer was het bij FC Utrecht toch ook niet meer dan 'wel aardig'), maar die bleek uiteindelijk toch zeer succesvol bij ons.

Matige spelers worden soms leuke clubtrainers en blijken het dan bij een topclub ook ineens goed te doen. Arne Slot heeft ook z'n halve carrière in de Eerste Divisie geploeterd.

Als Grim een groot trainerstalent was geweest, was het er onderhand wel een keer uitgekomen door, dus ik ben het wel met je eens dat er geen buitensporig talent in hem verborgen gaat, maar Steijn had ook zomaar wél goed kunnen uitpakken...

+2/-0

Schip ahoy schreef op 09 november 2025 om 12:09:

Zoveel hangt af van hoe Grim het nu doet. Als dat perspectief biedt, zullen ze overwegen hun tijd te nemen. Als het dramatisch blijft, komt er gewoon meer druk op een snelle definitieve aanstelling.

Inderdaad. Het is te hopen dat Grim er wat basics in kan krijgen, en het dan qua resultaten een beetje meezit.

Ik vind hem in interviews, ook vandaag na de wedstrijd, in ieder geval 100 keer beter overkomen dan de Heit.

+2/-0

Mie Toe schreef op 09 november 2025 om 18:03:

Ik vind hem in interviews, ook vandaag na de wedstrijd, in ieder geval 100 keer beter overkomen dan de Heit.

Na Schreuder zeiden veel mensen dit ook over Steijn.

+1/-0

Mie Toe schreef op 09 november 2025 om 18:03:

Schip ahoy schreef op 09 november 2025 om 12:09:

Zoveel hangt af van hoe Grim het nu doet. Als dat perspectief biedt, zullen ze overwegen hun tijd te nemen. Als het dramatisch blijft, komt er gewoon meer druk op een snelle definitieve aanstelling.

Inderdaad. Het is te hopen dat Grim er wat basics in kan krijgen, en het dan qua resultaten een beetje meezit.

Als je slechter dan Sjon wil overkomen moet je ook zo ongeveer voor die draaiende camera's je broek laten zakken en je zak blauw schilderen.

+3/-0

Naast Kroes moet vooral voetbalcommissaris Blind het ontgelden. "Danny Blind is een van de grootste factoren voor de shit bij Ajax", stelde Jansen. "Omdat hij altijd manipuleert, beïnvloedt. Hij is ook de man geweest die Van Gaal elke dag beïnvloedde. Elke dag kreeg Van Gaal van hem te horen dat Heitinga niks was. Terwijl Danny Blind nog niet één seconde met Heitinga had gesproken in die hele tijd bij Ajax."

Een quote van Rob Jansen uit dit artikel: https://nos.nl/artikel/2589995-voormalig-hoofdscout-ajax-en-zaakwaarnemer-van-heitinga-halen-hard-uit-naar-ajaxlink

Wat een idioot. Iedereen zag dat Heitinga er niets van kan. Daar heb je geen gesprek voor nodig.

+3/-0

Naast Kroes moet vooral voetbalcommissaris Blind het ontgelden. "Danny Blind is een van de grootste factoren voor de shit bij Ajax", stelde Jansen. "Omdat hij altijd manipuleert, beïnvloedt. Hij is ook de man geweest die Van Gaal elke dag beïnvloedde. Elke dag kreeg Van Gaal van hem te horen dat Heitinga niks was. Terwijl Danny Blind nog niet één seconde met Heitinga had gesproken in die hele tijd bij Ajax."

Een quote van Rob Jansen uit dit artikel: https://nos.nl/artikel/2589995-voormalig-hoofdscout-ajax-en-zaakwaarnemer-van-heitinga-halen-hard-uit-naar-ajaxlink

Wat een idioot. Iedereen zag dat Heitinga er niets van kan. Daar heb je geen gesprek voor nodig.

Die Jansen hoef je niet serieus te nemen want die heeft andere belangen dan Ajax. Hij is nota bene zaakwaarnemer van Sjon. Nou, denken jullie dat ie dan objectief is, of zou hij enigszins bevooroordeeld in de wedstrijd zitten? Hou toch op met dit soort lui een podium bieden man.

Gaandeweg het interview geeft hij ook met zoveel woorden al aan wat hem nog meer dwarszit: Ajax heeft afgelopen zomer meerdere keren niet toegehapt toen hij spelers aanbood voor huurdeals. En dan is het natuurlijk z'n eer te na als hij ziet dat we daarna zo'n McConnell huren. Kan meneer lastig mee omgaan.

+4/-0

Ben hier blij mee, maar aan de andere kant vrees ik dat ze straks met FdB aankomen die wel ja zegt. Er is sprake van paniek als je leest dat Overmars en Ten Hag benaderd zijn.. Terug in de tijd gaan zal niets veranderen zolang de organisatie niet deugd.

+2/-0

s0lido schreef op 11 november 2025 om 16:34:

Ben hier blij mee, maar aan de andere kant vrees ik dat ze straks met FdB aankomen die wel ja zegt. Er is sprake van paniek als je leest dat Overmars en Ten Hag benaderd zijn.. Terug in de tijd gaan zal niets veranderen zolang de organisatie niet deugd.

Frank de Boer heeft al informeel bedankt (nog niet benaderd, maar in de media aangegeven niet geïnteresseerd te zijn):

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/1710202/frank-de-boer-ziet-terugkeer-als-ajax-trainer-niet-zitten.htmllink

+2/-0

Sevic schreef op 11 november 2025 om 16:37:

Frank de Boer heeft al informeel bedankt (nog niet benaderd, maar in de media aangegeven niet geïnteresseerd te zijn):

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/1710202/frank-de-boer-ziet-terugkeer-als-ajax-trainer-niet-zitten.htmllink

Mooi! Nu maar hopen dat ze niet aankomen met Simonis, Pastoor of een makkelijk weg te kapen trainer van een kleine club als Telstar..

+2/-0

s0lido schreef op 11 november 2025 om 16:59:

Mooi! Nu maar hopen dat ze niet aankomen met Simonis, Pastoor of een makkelijk weg te kapen trainer van een kleine club als Telstar..

Simonis is de go-to optie voor Kroes, maar ik weet niet of hij zich er nog veel mee gaat bemoeien.

Pastoor hoorde ik laatst ook iemand opperen in één of ander interview. Dat vind ik één van de meest overschatte trainers van Nederland. Vreselijke man ook die nooit zijn ongelijk kan toegeven. Als die het wordt, zien jullie me voorlopig niet terug en haak ik in juni wel weer aan nadat ie eruit gebonjourd is.

Die gozer van Telstar moet je ook niet aan beginnen, ondanks dat ie het vrij goed voor elkaar heeft met héle beperkte middelen. Maar die stap naar Ajax is enorm. Krijg je ineens Berghuis-egootjes, 36 nationaliteiten en niet-Europese broodvoetballers voor je kiezen. Da's wat anders dan een verzameling semiprofs die zo blij zijn als een hond met zeven lullen dat ze überhaupt elke maand iets op hun rekening gestort krijgen en één keer per jaar op excursie mogen naar de ArenA.

Ik opteer nog steeds voor geduld (in Fred we trust :denk ) en voorsorteren op de juiste (buitenlandse) trainer van maximaal 45 jaar met een veelbelovende staat van dienst.

+4/-0

s0lido schreef op 11 november 2025 om 16:59:

Als een trainer makkelijk weg te kapen is moet je er sowieso niet aan beginnen want alleen rommel staat constant in de uitverkoop.

+1/-0

Ach, opzich vind ik het wel prima om een relatief onbekende trainer aan te stellen om te kijken of het wat is, zolang het maar een contract tot het einde van het jaar is.

Vind zowel Correia als Pastoor net zoals Andries Jonker echt vreselijke mensen, dus ik ben er dan ook wel ff klaar mee. Beleidsmatig moet het kunnem though.

+3/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 14 pagina's: 1 2 3 4 ... 10 11 12 13 14

Ajax Forum » Algemeen Ajax forum » Opvolger John Heitinga