Transparent
Inloggen
Sluiten

Ajax Forum » Spelers » Oscar Gloukh

Deze normale topic is open en bestaat uit 11 pagina's: 1 2 3 4 ... 7 8 9 10 11

open/sluit de onderstaande quote:

ElSimao2 schreef op 15 februari 2026 om 23:28:

BertjeK schreef op 15 februari 2026 om 23:24:

Op dit moment zou ik ook met Klaassen beginnen

Dit zeg je alleen maar omdat je de discussie niet wil "verliezen" door voor Gloukh te kiezen.

Hoe vond jij Zlatan zijn eerste seizoen? Was duurder dan Gloukh en was zijn eerste seizoen niet denderend. Goed dat we die niet meteen de club uit hebben gewerkt of zie jij dat anders?

Ik vind het helemaal niet erg om een discussie te verliezen of te winnen. Ik zie het niet als een discussie maar een mening.

We hebben het hier al eens vaker over gehad, prima dat we er een andere mening over hebben. We hoeven het niet met elkaar eens te zijn.
Ik zie dat helemaal niet als een discussie verliezen of winnen.

Dus nee, ik zeg niet zomaar dingen omdat ik een discussie zou "verliezen".

+1/-0

BertjeK schreef op 15 februari 2026 om 23:31:

Dit zeg je alleen maar omdat je de discussie niet wil "verliezen" door voor Gloukh te kiezen.

Hoe vond jij Zlatan zijn eerste seizoen? Was duurder dan Gloukh en was zijn eerste seizoen niet denderend. Goed dat we die niet meteen de club uit hebben gewerkt of zie jij dat anders?

Ik vind het helemaal niet erg om een discussie te verliezen of te winnen. Ik zie het niet als een discussie maar een mening.

We hebben het hier al eens vaker over gehad, prima dat we er een andere mening over hebben. We hoeven het niet met elkaar eens te zijn.

Ik vind het gewoon een geretardeerde manier van denken. Je neemt het een jongen van 21 kwalijk dat Ajax veel geld voor hem betaald heeft en wil hem daarom strenger beoordelen. Op dus iets waar hij zelf niks aan kan doen. Make it make sense.

Zo slecht vind ik hem helemaal niet, maar al vind je dat wel, goed dat we Zlatan niet meteen bij het grof vuil zetten. Moesten we hem ook niet "strenger beoordelen"?

+1/-0

ElSimao2 schreef op 15 februari 2026 om 23:35:

BertjeK schreef op 15 februari 2026 om 23:31:

Ik vind het gewoon een geretardeerde manier van denken. Je neemt het een jongen van 21 kwalijk dat Ajax veel geld voor hem betaald heeft en wil hem daarom strenger beoordelen. Op dus iets waar hij zelf niks aan kan doen. Make it make sense.

Zo slecht vind ik hem helemaal niet, maar al vind je dat wel, goed dat we Zlatan niet meteen bij het grof vuil zetten. Moesten we hem ook niet "strenger beoordelen"?

Ik vind het een logische manier van denken. Toen Man. United onze Anthony kocht voor 100 miljoen had men daar ook hoge verwachtingen, logisch toch. Viel ook even tegen. Verwachtingen zijn gewoon enerent aan iemand zijn prijskaartje.
En als Zlatan zijn eerste seizoen slecht was, dan had ik dat op dat moment ook gezegd.

+1/-0

BertjeK schreef op 15 februari 2026 om 23:52:
Verwachtingen zijn gewoon enerent aan iemand zijn prijskaartje.

Buiten dat daar geen rationeel argument achter zit, doet het er ook niet toe. Je moet geen "verwachtingen" hebben en gewoon kijken naar wat de speler zelf brengt of potentieel kan brengen. Of een speler nou gratis was of 100M gekost heeft. Het doet er niet toe.

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 11 pagina's: 1 2 3 4 ... 7 8 9 10 11

Ajax Forum » Spelers » Oscar Gloukh