Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 699
Reg.: 14 mei 2024
Favoriete opstelling: geen
open/sluit de onderstaande quote:lvv020 schreef op 24 april 2025 om 14:40:
Nu de transfer window steeds dichterbij komt moeten we ons toch wel een beetje gaan opmaken voor een leeg loop en moeten we gaan kijken voor versterkingen.
Wat ik persoonlijk heel erg hoop is een spits kwa type Bergkamp. We hebben al een hele lange tijd geen echte spit meer gehad. iemand die echt een mooie techniek heeft en een goal kan maken. GEEN AANSPEEL PUNT! ik hoop dat ze stiekem die Dolberg terug halen. die scoort aan de lopende band en vond ik altijd een hele mooie spits.
Uit: Nijmegen
Vak: -
Forumreacties: 2.289
Reg.: 16 augustus 2007
Favoriete opstelling: 4-3-3
open/sluit de onderstaande quote:s0lido schreef op 24 april 2025 om 15:47:
open/sluit de onderstaande quote:lvv020 schreef op 24 april 2025 om 14:40:
Nu de transfer window steeds dichterbij komt moeten we ons toch wel een beetje gaan opmaken voor een leeg loop en moeten we gaan kijken voor versterkingen.
Wat ik persoonlijk heel erg hoop is een spits kwa type Bergkamp. We hebben al een hele lange tijd geen echte spit meer gehad. iemand die echt een mooie techniek heeft en een goal kan maken. GEEN AANSPEEL PUNT! ik hoop dat ze stiekem die Dolberg terug halen. die scoort aan de lopende band en vond ik altijd een hele mooie spits.
Zou haalbaar zijn denk ik, maar ik heb mijn twijfels over zijn niveau. Lijkt me een speler die goed genoeg is voor een niveautje onder ons (niveau dat we nastreven, niet ons huidige)
Uit: Amsterdam
Vak: 406
Forumreacties: 708
Reg.: 13 mei 2006
open/sluit de onderstaande quote:AFC Romalona schreef op 24 april 2025 om 17:52:
Ik zou een ruil voorstellen met Antman en Berghuis, Steven lekker naar zn geboorteregio en met zn broers samenwerken en wij een klasse rechtsbuiten
Forumreacties: 3.517
Reg.: 14 december 2005
open/sluit de onderstaande quote:Mike1976 schreef op 24 april 2025 om 21:13:
https://www.ajaxshowtime.com/hoofdnieuws/beuker-heeft-duidelijk-plan-willen-door-met-veel-spelers-en-de-technische-staflink
*Zucht*
Vak: Geen Seizoen Club Card
Forumreacties: 699
Reg.: 14 mei 2024
Uit: Amsterdam
Vak: 117
Forumreacties: 15.538
Reg.: 1 juli 2006
Favoriete opstelling: 3-4-3
Forumreacties: 3.725
Reg.: 3 juli 2017
open/sluit de onderstaande quote:s0lido schreef op 25 april 2025 om 10:46:
Beseft Beuker wel bij welke club hij werkt? Hij (en ook Kroes helaas) komt over alsof hij bij een net-niet club als AZ of Twente werkt. Ze presenteren zich echt heel klein in de media.
open/sluit de onderstaande quote:spelbos schreef op 25 april 2025 om 12:34:
Het schijnt dat ze een principe akkoord hebben met Tadic.
Wat Farioli betreft denk ik wel dat hij dolgraag CL wil spelen met Ajax dus denk ik dat hij sowieso blijft.
Ze moeten zijn contract openbreken en verlengen en geen afkoopsom erin zetten, wie hem dan wil hebben zal flink moeten betalen.
Ajax Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Supporters adviseren nieuwe Technisch Directeur.