Transparent
Inloggen
Sluiten

Ajax Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Supporters adviseren nieuwe Technisch Directeur.

Deze normale topic is open en bestaat uit 197 pagina's: 1 2 3 4 ... 193 194 195 196 197

open/sluit de onderstaande quote:

lvv020 schreef op 24 april 2025 om 14:40:

Nu de transfer window steeds dichterbij komt moeten we ons toch wel een beetje gaan opmaken voor een leeg loop en moeten we gaan kijken voor versterkingen.

Wat ik persoonlijk heel erg hoop is een spits kwa type Bergkamp. We hebben al een hele lange tijd geen echte spit meer gehad. iemand die echt een mooie techniek heeft en een goal kan maken. GEEN AANSPEEL PUNT! ik hoop dat ze stiekem die Dolberg terug halen. die scoort aan de lopende band en vond ik altijd een hele mooie spits.

Zou haalbaar zijn denk ik, maar ik heb mijn twijfels over zijn niveau. Lijkt me een speler die goed genoeg is voor een niveautje onder ons (niveau dat we nastreven, niet ons huidige) :D

+1/-0

s0lido schreef op 24 april 2025 om 15:47:

lvv020 schreef op 24 april 2025 om 14:40:

Nu de transfer window steeds dichterbij komt moeten we ons toch wel een beetje gaan opmaken voor een leeg loop en moeten we gaan kijken voor versterkingen.

Wat ik persoonlijk heel erg hoop is een spits kwa type Bergkamp. We hebben al een hele lange tijd geen echte spit meer gehad. iemand die echt een mooie techniek heeft en een goal kan maken. GEEN AANSPEEL PUNT! ik hoop dat ze stiekem die Dolberg terug halen. die scoort aan de lopende band en vond ik altijd een hele mooie spits.

Zou haalbaar zijn denk ik, maar ik heb mijn twijfels over zijn niveau. Lijkt me een speler die goed genoeg is voor een niveautje onder ons (niveau dat we nastreven, niet ons huidige) :D

Dolberg is al 27, niet meer aan beginnen. Zoek een speler met vergelijkbare kwaliteiten maar minimaal 4 jaar jonger, zodat je waarde creëert in de selectie. Is broodnodig.

Overigens hebben we straks, als de huurlingen terugkeren, weer 9 aanvallers in de A-selectie, 10 zelfs als je Konadu meerekent. Ik zou er eerst eens een stuk of 3 verkopen voordat je aan nieuwe aankopen denkt.

+3/-0

Ik zou een ruil voorstellen met Antman en Berghuis, Steven lekker naar zn geboorteregio en met zn broers samenwerken en wij een klasse rechtsbuiten

+1/-0

AFC Romalona schreef op 24 april 2025 om 17:52:

Ik zou een ruil voorstellen met Antman en Berghuis, Steven lekker naar zn geboorteregio en met zn broers samenwerken en wij een klasse rechtsbuiten

Er zit hier in de stad een pizzeria genaamd Romagna die echt schandalig lekkere pizza's maakt. Elke keer als ik jouw nickname voorbij zie komen moet ik daaraan denken en krijg ik zin in pizza.

Maar goed, OT: Berghuis heeft net een nieuw contract en heeft al eens aangegeven dat hij in Nederland geen move meer wil maken, maar alleen nog openstaat voor een Amerikaans avontuur. Laten we hopen dat er deze zomer één of andere MLS-club voorbijkomt voor 'm. Ik vind het echt een speler om door te selecteren. Oud, wordt alsmaar minder, kan het niet meer belopen en op een goaltje tegen Panathinaikos eind augustus na nooit meer beslissend.

+2/-0

Ik vind het ook niet een heel overtuigend verhaal. Dat je graag door wilt met Farioli, ok, niet meer dan logisch, want de man levert een topprestatie. Maar ik hoop toch dat men intern ook inziet dat er sowieso een stuk of 2 serieuze kwaliteitsinjecties nodig zijn als je Europees iets wilt?

Wat ik ook een beetje mis is de noodzaak om in elke linie nog een berg overtollig vet weg te snijden. Beuker zegt dat hij met zoveel mogelijk dezelfde selectie verder wil, maar dat is denk ik niet wat je moet ambiëren. Ik pleit niet voor een zomer als onder Mislintat, maar je moet nu wel echt een stuk of 8 spelers gaan verkopen.

Van den Boomen, Sosa, Medic, Forbs, Akpom, Rasmussen, Gorter, stuk voor stuk een blok aan je been. Samen met Taylor, Brobbey en Hato die waarschijnlijk een stap gaan maken en Henderson die ik er wel de brui aan zie geven, kom je dan op meer dan 10 uitgaande mutaties. Dan kun je als Beuker nu wel roepen dat je met zoveel mogelijk dezelfde selectie wilt doorgaan, maar dat gaat ten eerste niet gebeuren en is ten tweede niet wenselijk.

Verkoop eens wat zooi, kap met breedteaankopen en zorg op sleutelposities (zoals AM) voor een échte kwaliteitsimpuls. Dat had ik liever als verhaal gezien.

"Elke aankoop die we deze zomer doen, is een directe versterking voor de basiself."
"Het doel is om elke positie dubbel bezet te hebben, niet meer niet minder."
"We gaan voor een slimme mix van talent en ervaring, om zo waarde te creëren in de selectie."

Dat zijn een beetje de citaten waar ik op had gehoopt.

+3/-0

Beseft Beuker wel bij welke club hij werkt? Hij (en ook Kroes helaas) komt over alsof hij bij een net-niet club als AZ of Twente werkt. Ze presenteren zich echt heel klein in de media.

+3/-0

Het schijnt dat ze een principe akkoord hebben met Tadic.
Wat Farioli betreft denk ik wel dat hij dolgraag CL wil spelen met Ajax dus denk ik dat hij sowieso blijft.
Ze moeten zijn contract openbreken en verlengen en geen afkoopsom erin zetten, wie hem dan wil hebben zal flink moeten betalen.

+2/-0

s0lido schreef op 25 april 2025 om 10:46:

Beseft Beuker wel bij welke club hij werkt? Hij (en ook Kroes helaas) komt over alsof hij bij een net-niet club als AZ of Twente werkt. Ze presenteren zich echt heel klein in de media.

Aan teksten in de media hecht ik nul en generlei waarde aangezien er vaak een hoop tactiek etc komt kijken. Als je roept dat je dolgraag wil kopen ondermijn je je onderhandelingspositie.

Resultaten en concrete uitkomsten zijn de enige zaken waar we iets mee kunnen.

+1/-0

spelbos schreef op 25 april 2025 om 12:34:

Het schijnt dat ze een principe akkoord hebben met Tadic.
Wat Farioli betreft denk ik wel dat hij dolgraag CL wil spelen met Ajax dus denk ik dat hij sowieso blijft.
Ze moeten zijn contract openbreken en verlengen en geen afkoopsom erin zetten, wie hem dan wil hebben zal flink moeten betalen.

Dat van Tadic komt uit 'de Turkse media'.

Die zou ik maar niet al te serieus nemen.

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 197 pagina's: 1 2 3 4 ... 193 194 195 196 197

Ajax Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Supporters adviseren nieuwe Technisch Directeur.