Uit: Nijmegen
Vak: -
Forumreacties: 2.886
Reg.: 16 augustus 2007
Favoriete opstelling: 4-3-3
Man van de Wedstrijd Ajax-Heracles Almelo: -
Dat Alex en Sjon een 'ervaren breker met leiderschapskwaliteiten' willen en uiteindelijk na veel vijven en zessen op de proppen komen met een huurdeal voor een 20-jarige voetballende 6 van het 'type Jerdy Schouten' zegt alles over de professionaliteit - of beter gezegd: het amateurisme - van ons huidige technisch beleid.
Die Beuker bemoeit zich vooral met de jeugd, dus die wil ik voorlopig maar buiten schot houden (want er lijkt daar genoeg te gebeuren qua ontwikkeling en het aantrekken van extern talent), maar Kroes lijkt me toch wel zo'n beetje klaar nu. Ik heb ook ergens het onheilspellende gevoel dat de komst van Itakura deels bedoeld is om Sutalo bij het eerste het beste bod te kunnen laten gaan. Gaaei zal ie ook nog wel weg doen voor het geboden wisselgeld.
Als we rond de jaarwisseling niet bij de eerste twee staan, vind ik dat Kroes heeft gefaald, nu hij zo overduidelijk inzet op 'nu presteren' in plaats van toekomstige waardecreatie.
Ajax Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Supporters adviseren nieuwe Technisch Directeur.