Transparent
Inloggen
Sluiten

Ajax Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Supporters adviseren nieuwe Technisch Directeur.

Deze normale topic is open en bestaat uit 239 pagina's: 1 2 3 4 ... 235 236 237 238 239

Als er voor een bepaalde speler geen transfersom betaald hoeft te worden, stijgt het aantal geïnteresseerde clubs en kan de speler meer salaris en andere voorwaarden vragen. Boadu zou nu 1.4M verdienen en minder zie ik het niet worden. Eerder meer. Denk dat je die zeker wel 2M moet bieden en een 4- of 5-jarig contract. Met alle commissies, tekengeld etc. is dat al snel een investering van 10M+.

Als Brobbey gaat haal ik liever een jonger talent a la Pepi.

+3/-0

open/sluit de onderstaande quote:

ElSimao2 schreef op 25 augustus 2025 om 11:01:

Als er voor een bepaalde speler geen transfersom betaald hoeft te worden, stijgt het aantal geïnteresseerde clubs en kan de speler meer salaris en andere voorwaarden vragen. Boadu zou nu 1.4M verdienen en minder zie ik het niet worden. Eerder meer. Denk dat je die zeker wel 2M moet bieden en een 4- of 5-jarig contract. Met alle commissies, tekengeld etc. is dat al snel een investering van 10M+.

Als Brobbey gaat haal ik liever een jonger talent a la Pepi.

Lees wel ergens dat hij akkoord gaat met minder salaris. Laten we zeggen 1 miljoen en Monaco hoeft niet de hoofdprijs. Even los van de financien doet me dit een beetje denken aan Bergwijn. Deed het leuk in de Eredivisie bij AZ, maar gezien zn aantal doelpunten ook niet geweldig voor een spits en heeft in het buitenland nou ook niet bepaald denderende cijfers. Voornamelijk bankzitter bij Monaco.

Dit wordt een grote gok, dan liever een jong talent idd.

Dit gerucht is trouwens wel in de wereld gebracht door de Telegraaf, neem het met een kilo zout.

Dit bericht is gewijzigd op 25 augustus 2025, 17:06:49.

+1/-0

Heeft ook nog eens flink wat blessureleed gekend. Dat icm het type speler dat hij is (counterspits) zou ik er nooit aan beginnen.

+4/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 239 pagina's: 1 2 3 4 ... 235 236 237 238 239

Ajax Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Supporters adviseren nieuwe Technisch Directeur.