Transparent
Inloggen
Sluiten

Ajax Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Supporters adviseren nieuwe Technisch Directeur.

Deze normale topic is open en bestaat uit 310 pagina's: 1 2 3 4 ... 306 307 308 309 310

open/sluit de onderstaande quote:

ElSimao2 schreef op 12 juni 2026 om 21:22:

Mie Toe schreef op 12 juni 2026 om 19:07:

Er is een website die onderstreept dat elke speler te koop is? Ik val zowat van m'n stoel!

Dat is niet de crux van de discussie. Maar goed, voor jou natuurlijk moeilijke materie.

Wat een arrogantie. Jij bent echt een naar persoon.

+2/-0

Er is een website die onderstreept dat elke speler te koop is? Ik val zowat van m'n stoel!

Dat is niet de crux van de discussie. Maar goed, voor jou natuurlijk moeilijke materie.

Dat laatste zinnetje had nou niet zo gehoeven. Kom op man, we hebben het hier over meningen op een forum. Ga je offline ook zo met mensen om of alleen veilig vanaf je toetsenbord?

+2/-0

3LittleBirds schreef op 15 juni 2026 om 09:19:

Dat laatste zinnetje had nou niet zo gehoeven. Kom op man, we hebben het hier over meningen op een forum. Ga je offline ook zo met mensen om of alleen veilig vanaf je toetsenbord?

Dat laatste voornamelijk.

Inhoudelijk ook iets te melden?

+1/-0

Mie Toe schreef op 12 juni 2026 om 21:52:

Niemand weet precies hoe het zit (en al zeker Bolle Theo niet), maar zelfs in het allerergste geval, in de slechtst mogelijke interpretatie van het handelen van de TD of wie dan ook bij Ajax, vind ik het nog altijd een stuk beter dan roepen dat de eigen spelers van Ajax prut zijn, de halve selectie absoluut tegen welke prijs ook weg mag, en vervolgens ook nog eens een hele rits daarvan in 'kleedkamer 2' zetten. Die mate van zelfsabotage was een absolute primeur bij Ajax.

Er is dus sowieso sprake van vooruitgang.

De crux van de discussie is naar mijn mening wat al een paar keer gezegd is: Er is te weinig context en referentiekader om iets zinnigs over TransferRoomGate te zeggen, voor zover je al 1 seconde aandacht moet geven aan wat een getatoeëerde luchtballon op tv roeptoetert.

Er is te weinig waardering voor deze schitterende tegel. Perfect verwoord.

+2/-0

Ik keek laatst een wedstrijd van het Oostenrijkse nationale elftal, en toen viel me een invaller positief op: spits Sasa Kalajdzic. Ik werd er even heel enthousiast van en het leek me echt wat voor Ajax. Toen ik echter zag dat hij al 28 was en een geschiedenis van knieproblemen had, raakte mijn geestdrift bekoeld. Hij staat nu wel in de basis voor de eerste WK-wedstrijd, ten faveure van Arnautovic en Gregoritsch.

Toch misschien een interessante speler voor Ajax?

+1/-0

Bij nader inzien: Die Kalajdzic speelde de eerste helft voor Oostenrijk tegen Jordanië. Technisch echt een goede kapstok, maar wel een beetje traag. Lijkt me toch niet interessant voor Ajax.

+1/-0

Nou, Šutalo staat in de basis tegen Engeland. Nu maar hopen dat hij geen 'de boertje' of 'veltmannetje' tentoonspreidt. We willen de stabiele en stevige Šutalo van vorig seizoen zien, opdat hij verdorie meer dan die miezerige 20 miljoen van het aankoopbedrag oplevert.

Dat wordt 100 minuten billenknijpen voor Mie Toe... :B

+3/-0

Mie Toe schreef op 17 juni 2026 om 20:55:

Nou, Šutalo staat in de basis tegen Engeland. Nu maar hopen dat hij geen 'de boertje' of 'veltmannetje' tentoonspreidt. We willen de stabiele en stevige Šutalo van vorig seizoen zien, opdat hij verdorie meer dan die miezerige 20 miljoen van het aankoopbedrag oplevert.

Dat wordt 100 minuten billenknijpen voor Mie Toe... :B

En ook geen Wijnbergje, wat dat zou betekenen dat hij een eigen doelpunt maakt.

+1/-0

Voor zover ik kon zien speelde Šutalo een foutloze wedstrijd, zat er een paar keer goed tussen ook. Het was eerder z'n 19-jarige collega in het midden, Luka Vušković, die er bij twee doelpunten niet goed uitzag. Vooral de 3-2 van Rashford waar hij ipv een tackle op de bal gewoon wegloopt om de pass af te dekken (wat Šutalo al ging doen). Dat is natuurlijk een gebrek aan ervaring. Ik ben benieuwd of Kroatië de volgende wedstrijd weer met drie man achterin speelt, of zoals ze vandaag na de wissel van Vušković deden, met vier man (Gvardiol en Šutalo als cv's).

Hoe dan ook, geen grote blunders van onze grote vriend, dus voor 20+ miljoen naar een Italiaanse topclub is nog altijd niet uitgesloten!

+4/-0

Sutalo en Kroatië zijn een zeer goede match. Ik denk dat dit het moment is om hem te gaan verkopen. Zo ongeveer wanneer het WK (voor Kroatië) voorbij is, komt er hopelijk een stevig bod voor deze speler.

+3/-0

Kiki schreef op 18 juni 2026 om 12:49:

Sutalo en Kroatië zijn een zeer goede match. Ik denk dat dit het moment is om hem te gaan verkopen. Zo ongeveer wanneer het WK (voor Kroatië) voorbij is, komt er hopelijk een stevig bod voor deze speler.

Tegengoals kwamen wel te makkelijk. Goede scouts zullen gezien hebben dat Sutalo daar geen schuld aan had, maar 4 tegengoals staat natuurlijk niet lekker.

Hopelijk komt Kroatie wel verder zodat er meer kans is dat Josip nog een toppot speelt en een of andere italiaanse middenmoter denkt: Laten we die maar kopen voor 15-20M.

+3/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 310 pagina's: 1 2 3 4 ... 306 307 308 309 310

Ajax Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Supporters adviseren nieuwe Technisch Directeur.