Transparent
Inloggen
Sluiten

Ajax Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Supporters adviseren nieuwe Technisch Directeur.

Deze normale topic is open en bestaat uit 311 pagina's: 1 2 3 4 ... 307 308 309 310 311

open/sluit de onderstaande quote:

ElSimao2 schreef op 26 juli 2026 om 23:58:

Kiki schreef op 26 juli 2026 om 23:40:

Sevic schreef op 26 juli 2026 om 23:36:

Kiki schreef op 26 juli 2026 om 23:33:

Bazunu ken ik niet goed genoeg om daar iets over te zeggen. Ramaj is jong, maakte op mij een hele goede indruk in een Ajax-shirt en schijnt nu relatief goedkoop te zijn. Dát is een ideaal moment om een speler binnen te hengelen.

Ramaj (1e doelman), Paes (2e doelman +penaltykiller). Heerkens/Reverson (3e doelman/1e doelman JA (afwisselend)). Ik teken hiervoor!

Bazunu sla ik wel hoger aan. International, 200+ wedstrijden ervaring, later interessant voor Britse clubs want homegrown.

Ierland of Duitsland is geen eerlijke vergelijking en dat laatste gaat enkel en puur om het geld. Je kunt gelijk hebben, maar ikzelf heb geen idee hoe goed Bazunu is. Is hij ook goedkoop op het moment?

Talentvol maar heel blessuregevoelig, is de laatste 3 jaar de helft van de tijd geblesseerd geweest en is dat volgens TM op dit moment ook. Vast een hoog plafond, maar het risico is wel groot.

Dit geldt allemaal overigens ook voor Ter Stegen.

Ik zag die Heerkens gisteren aan de slag tegen Burnley. Dat gaat ook nog niet helemaal lekker met de bal aan de voet he. Reverson is wellicht gewoon beter.

Ik vind Paesie een prima tweede doelman maar je moet er toch niet aan denken dat je met hem, Reverson en Heerkens het seizoen in moet straks. Moet echt een goede eerste keeper komen. Ter Stegen is leuk maar a. een risico, en b. een tijdelijke oplossing. Dan liever Ramaj (zal wel niet terug willen keren) of toch het Bazunu-gokje. Als je die fit houdt en twee sezoenen 45 wedstrijden onder de lat hebt, is ie zomaar 20 miljoen waard.

+1/-0

Livakovic is ook nog steeds niet onder de pannen.

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 311 pagina's: 1 2 3 4 ... 307 308 309 310 311

Ajax Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Supporters adviseren nieuwe Technisch Directeur.