Transparent
Inloggen
Sluiten

Ajax Forum » Algemeen Ajax forum » Heitinga en Keizer

Deze normale topic is open en bestaat uit 18 pagina's: 1 2 3 4 ... 14 15 16 17 18

Wat veel woorden en weinig inhoud weer. Ongekend hoeveel open deuren deze man intrapt tijdens interviews. En gaan we dit gehannes nou maar een heel seizoenshelft aankijken (omdat hij een Ajacied is) om hem vervolgens in 2e helft toch te ontslaan (als alleen nog voor play off Europa league gevoetbald kan worden)

Waar is Fernando Carro als je hem nodig hebt!!!!??

+3/-0

open/sluit de onderstaande quote:

TADIC10 schreef op 19 september 2025 om 21:15:

Wat veel woorden en weinig inhoud weer. Ongekend hoeveel open deuren deze man intrapt tijdens interviews. En gaan we dit gehannes nou maar een heel seizoenshelft aankijken (omdat hij een Ajacied is) om hem vervolgens in 2e helft toch te ontslaan (als alleen nog voor play off Europa league gevoetbald kan worden)

Waar is Fernando Carro als je hem nodig hebt!!!!??

Die moest ik googelen, maar inderdaad.

Sjon, we kunnen eigenlijk niet zonder je.

Maar we gaan het wel proberen.

+1/-0

Sevic schreef op 19 september 2025 om 19:06:

Dat zal ie nooit doen want dan moet ie zelf mee als hij Sjon uiteindelijk toch wegstuurt

Niets m.u.v. wellicht de politiek is zo hypocriet als de voetbalwereld. Kroes kan op zondagavond het vertrouwen in Heitinga uitspreken om hem op maandagmorgen te ontslaan.

+1/-0

Sevic schreef op 19 september 2025 om 19:06:

Dat zal ie nooit doen want dan moet ie zelf mee als hij Sjon uiteindelijk toch wegstuurt

Ja, dat denk ik ook!

Ik geloof best dat Kroes oprecht dacht dat Heitinga stappen had gemaakt in Engeland en dat hij geschikt zou zijn om in ieder geval mee te hobbelen bij de eerste 3 in de Eredivisie.

Maar ik denk ook dat Kroes weet: mocht het nou een tijdje níet lopen, dan blijft het met een echte Ajacied aan het roer meestal een stuk rustiger onder de supporters. En dat is óók goed voor mijn eigen positie!

Want let’s face it, in de ArenA hoor je om je heen ook genoeg mensen in de trend van: “hij moet de tijd krijgen want het is een echte Ajacied”. An sich een nobele en romantische gedachte, maar het begin van deze trainer zal toch bij alle Ajacieden alle alarmbellen moeten gaan rinkelen?

Ik gun Sjon absoluut geen ‘Sjonnie rot op” in de ArenA en ik weet dat door bovenstaand sentiment dit waarschijnlijk ook niet gaat gebeuren. En dat is dan weer precies wat Kroes wist toen hij Heitinga aanstelde.

Misschien moet die pleister er toch snel afgetrokken worden door de supporters. Bij Schreuder zag je ook meteen: dit gaat niet werken en men (lees:directie) bleef maar eindeloos aan dit dode paard trekken. Totdat er 1 pot massaal “schreuder rot op” werd gezongen en toen was het vrij snel klaar. Dat was echter makkelijker want hij was immers geen Ajacied.

Nou weet ik ook wel dat bovenstaande manier een primitief middel is, maar het is meer om aan te geven dat zonder reuring van supporters deze trainer waarschijnlijk te lang mag blijven zitten, terwijl
Iedereen weet dat het een doodlopend pad is.

Onder het mom van: “Sjon is een echte Ajacied”, “Sjon moet de tijd krijgen”, “Dit proces heeft tijd nodig” et cetera. Met als resultaat dat je volgend jaar alweer in begin juli loopt te kutten in Kazachstan voor voorrondes Europa League.

+2/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 18 pagina's: 1 2 3 4 ... 14 15 16 17 18

Ajax Forum » Algemeen Ajax forum » Heitinga en Keizer