Transparent
Inloggen
Sluiten

Ajax Forum » Algemeen Ajax forum » Heitinga en Keizer

Deze normale topic is open en bestaat uit 26 pagina's: 1 2 3 4 ... 22 23 24 25 26

Godbetert Fred Grim. Het lek is boven mensen.

Deze gifbeker moet helemaal leeggedronken worden als het aan Afprijs Alex en Borstkloppertje Beuker ligt.

Dat is erg flauw, ik weet het, maar wat een grauwe grijze middelmaat krijgen we voorgeschotelt mensen. En wat verlang ik terug naar een op en top professional als Farioli en zijn staf.

+3/-0

Nee joh. Fred Grim heeft de Champions League en de wereldbeker gewonnen. Die brengt onze jongens zo bij wat er nodig is om te winnen!

+2/-0

Naast Fred Grim, waarmee Johnny Heitinga de door hem gewenste extra assistent in de technische staf heeft gekregen, gaan ook zijn gesprekken met oom Louis van Gaal worden geïntensiveerd. Met deze gevonden oplossing gaat het helemaal goed komen met Johnny Heitinga en Ajax.

+2/-0

Lekker veel mensen doorbetalen straks wanneer het onvermijddellijke gebeurt.

+1/-0

open/sluit de onderstaande quote:

Schip ahoy schreef op 07 oktober 2025 om 17:11:

Nou vond ik Grim best leuk presteren bij RKC, maar voor de rest kan hij Heitinga enkel leren hoe hij ontslagpremies moet uit-onderhandelen. Hoe is dit nou een versterking? Heeft nul ervaring bij een topclub. En dan kan Keizer toch gelijk opstappen? Want die moet Heitinga al ondersteunen op dezelfde manier. Wat een zwaktebod.

Welnee, Keizer krijgt straks ook gewoon zijn eigen assistent-assistent!

+1/-0

Fred Grim was de Remko Pasveer van begin deze eeuw. Werd alleen maar eerste keeper omdat Menzo plots met pensioen ging.

Verder wel een sympathieke vent overigens. Maar gaat Sjonnies reet niet redden.

+1/-0

Ik zeg het eerlijk: Ik had nooit verwacht dat er een extra assistent zou worden aangesteld. Los van wie die persoon is, vind ik dat een verkeerde beslissing die de situatie waarschijnlijk alleen maar gaat verergeren. Misschien vergis ik me, maar dit is hoe ik het zie:

De aanstelling van Grim lijkt minder op een vorm van ondersteuning en meer op een signaal van wantrouwen. Het wekt de indruk dat Heitinga het niet alleen aankan en dat Grim de ontbrekende schakel moet zijn. Zo zal het in elk geval binnen de spelersgroep worden opgevat. Het gevolg laat zich raden: verlies van gezag én respect voor Heitinga als hoofdtrainer. Heitinga zal daar ongetwijfeld gefrustreerd over zijn. Misschien zich zelfs vernederd voelen. Hij zal dat nooit openlijk toegeven, maar zijn ego heeft een flinke deuk opgelopen. Bovendien kan hij Grim gaan zien als een bedreiging in plaats van een bondgenoot, denkende zoiets als: "Is hij er om mij te helpen of om mij op te volgen?"

Er is volgens mij maar één reden waarom Heitinga nog op zijn positie zit: politiek. En politiek draait om beeldvorming. Met andere woorden: men wil geen gezichtsverlies lijden en vooral geen fout toegeven.

Het is werkelijk om moedeloos van te worden. Ik had niet gedacht dat de situatie zó ver zou komen. Waar is de zakelijkheid gebleven? En het vermogen om nuchter te oordelen?

Ajax is politiek.

+3/-0

Wat een absurde situatie. Mijn probleem hier is nog niet eens zozeer de aanstelling van Grim zelf. Als ik het goed begrijp komt Heitinga mensen tekort. Dan kan een extra assistent Heitinga op zich best bepaalde taken uit handen nemen. Wat me vooral zo tegenstaat hier is dat ze blijkbaar niet van tevoren konden voorzien hoeveel stafleden Heitinga nodig had. En ook dat ze nu alweer gaan schuiven met posities. Grim is nog maar net aangesteld in deze nieuw gecreëerde functie en hij is alweer weg.

Je kan wat er de afgelopen jaren verkeerd gaan nooit slechts in enkele woorden vatten, maar als het ergens fout is gegaan dan is het wel bij de naïeve gedachte van de club dat ze op bepaalde posities wel iemand door konden schuiven of een plek tijdelijk open konden laten. Het begon met een lange periode zonder TD en AD, vervolgens werd de AD de TD en de commerciële man de AD. Er is werkelijk geen touw aan vast te knopen. Vervang gewoon iemand 1 op 1 in plaats van het zo ingewikkeld te maken.

+1/-0

Hij praat regelmatig met Van Gaal, kan mijn niet voorstellen dat Louis blij is met hoe hij het doet.
Of John luistert niet naar Louis of hij doet maar wat.
Met Grim erbij weet ik niet of het echt beter zal gaan, John doet toch wat hij denkt te moeten doen.

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 26 pagina's: 1 2 3 4 ... 22 23 24 25 26

Ajax Forum » Algemeen Ajax forum » Heitinga en Keizer