Transparent
Inloggen
Sluiten

Ajax Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Supporters adviseren nieuwe Technisch Directeur.

Deze normale topic is open en bestaat uit 223 pagina's: 1 2 3 4 ... 219 220 221 222 223

open/sluit de onderstaande quote:

3LittleBirds schreef op 25 juli 2025 om 17:54:

ElSimao2 schreef op 25 juli 2025 om 16:46:

3LittleBirds schreef op 25 juli 2025 om 16:34:

Ik zat vorige week al te denken. Wanneer komt het nieuws nu dat de komst van Gloukh rond is. Duurt allemaal erg lang dit. Of zit men nog te wachten op een uitgaande transfer. Wellicht moet eerst Taylor verkocht worden, klinkt niet geheel onlogisch

Salzburg en Gloukh gaan natuurlijk nooit een deal sluiten waarbij ze vervolgens af moeten gaan wachten of, en zoja wanneer, ene Taylor verkocht gaat worden. De club weet dan niet waar het aan toe is, moeten ze Oscar opstellen of vast de vervanger opstellen, of die eerst nog vastleggen? Gloukh zou dan ook niet weten waar ie aan toe is.

Woensdag heeft Gloukh gespeeld voor voorrondes CL. Dus ze stellen hem gewoon op zolang het niet rond is. Gloukh is al met z'n hoofd bij Ajax gezien z'n interview. Ik kan je verhaal heel goed volgen, maar waarom duurt het dan weer zo lang. Las ergens dat Gloukh er persoonlijk nog niet uit was met Ajax en er dan nog moet uitkomen met Salzburg. Eigenlijk heb ik m'n vraag nu zelf beantwoord, maar vraag me toch echt af waar het nu op hangt. Probeert Kroes hem zo weinig mogelijk salaris te geven of is Kroes in dit geval de marionet van de RvC. Denk toch het laatste, als TD ben je verantwoordelijk voor de selectie. De RvC zit op de zak met geld.

Edit: natuurlijk niet ondenkbaar dat Salzburg Gloukh houdt voor de 2e wedstrijd van de 2e kwalificatie ronde. Maar ze hebben de 1ste wedstrijd met 4-1 gewonnen. Buit is binnen zou je zeggen maar het gaat natuurlijk wel om een hele grote zak geld die 2e wedstrijd.

Ik vermoed dat het gewoon traagheid vanuit de organisatie Ajax is. Moro heeft meer dan 7 maanden geduurd, Jaros ook een paar weken voor een eenvoudige huur zonder clausules. Alleen dingen als Regeer (terugkoopclausule) en Edvardssen (gelimiteerde transfersom) zijn snel gegaan doordat de andere club niet veel te vertellen had en dat veel minder papierwerk betekende.

+3/-0

Al een week lang word ik als Ajax-supporter lekker gemaakt dat er eindelijk een spelbepalende creatieve middenvelder wordt aangetrokken. Dat het allemaal in kannen en kruiken zou zijn. Tegelijkertijd hoor ik ook (die Ajax-watcher van het AD voorop) dat er niets van zou kloppen. Ik vraag mij nu af komt Oscar Gloukh nu wel of niet? Moet eerst Taylor verkocht worden? Wil de Raad van commissarissen nog geen groen licht geven? Of wachten ze op het allerlaatste moment: de laatste uurtjes van de laatste dag van de transferwindow?

+3/-0

Als je ook ziet dat Feyenoord en PSV beide meerdere spelers per week halen en "ons Alex" doet minimaal drie weken over één speler ...

+2/-0

Ik weet niet of er vanuit de RvC moeilijk gedaan wordt, maar los daarvan ben ik een voorstander van het niet zo moeilijk doen qua uitgaande transfers. Taylor mag van mij voor 22M ook wel weg en als er voor Kaplan een paar ton af moet, prima. Zelfde geldt voor Brobbey, Akpom en Mannsverk. De irrationele angst die velen hier hebben voor "een speler met verlies verkopen" deel ik totaal niet. Het maken van salarisruimte, budget om in te kopen en de duidelijkheid die met de verkopen komt zou mijn prioriteit zijn.

Kroes was een tijdje goed bezig, maar moet door blijven pakken. Niet de kruidenier uit gaan hangen maar handelen en doorgaan met saneren en als gevolg daarvaan aankopen presenteren.

+3/-1

Ben het eens met Simon. Als je op technisch vlak de laatste jaren zoveel wanbeleid hebt gevoerd, dan moet je er ook zo snel mogelijk vanaf. En af en toe je verlies pakken, want anders blijf je inderdaad met de vuile was zitten en dat levert ook financiële schade op. In dit soort tijden mag je hopen dat de creativiteit van de scouting hoogtijdagen viert…

+1/-0

Deze normale topic is open en bestaat uit 223 pagina's: 1 2 3 4 ... 219 220 221 222 223

Ajax Forum » Inkomende transfers & transfergeruchten » Supporters adviseren nieuwe Technisch Directeur.